Náš závazek k odpovědnému podnikání
Zjistěte více o našem pokroku a podávání zpráv týkajících se oblastí, jako je pozitivní výživa, obchodní etika a bezpečnost.
Unilever Czech RepublicZměnit lokaci
Náš akční plán růstu tyto výzvy řeší přímočaře. V nadcházejících letech se zaměříme na čtyři priority udržitelnosti.
Naším cílem je zajistit lidem v našem globálním hodnotovém řetězci slušný životní standard, včetně toho, že si budou vydělávat mzdu, ze které se bude dobře žít.
První éra se týkala bití na poplach. Druhá se týkala stanovení dlouhodobých cílů. Třetí se věnuje rychlejším zajištění dopadu tím, že se pokrok v oblasti udržitelnosti stane nedílnou součástí podnikového chování.
V této nové éře chceme vést, a to tím, že:
pomocí alokace kapitálu k dosažení pokroku v rámci našich priorit udržitelnosti.
a to prostřednictvím cestovních map, jasně stanovenými odpovědnostmi a odměnami.
prostřednictvím hlubší spolupráce a důslednějšího prosazování našich zásad.
Zjistěte více o našem přístupu k dlouhodobé udržitelnosti a našem trvalém závazku v oblasti odpovědného podnikání.
Zjistěte více o našem pokroku a podávání zpráv týkajících se oblastí, jako je pozitivní výživa, obchodní etika a bezpečnost.
Lidská práva jsou i nadále základem našeho programu udržitelnosti. Zjistěte více o tom, jak si v této oblasti vedeme.
Zjistěte více o tom, jak pracujeme na vytvoření společnosti, kde je s každým zacházeno stejným způsobem.
Přečtěte si více o našem akčním plánu růstu a o tom, jak zintenzivňujeme své činnosti, abychom dosáhli lepšího výkonu.
Prioritou naší společnosti v Česku je důraz na rozšiřování aspektů udržitelného podnikání s ohledem na šetrný přístup jak k životnímu prostředí, tak i odpovědnému chování vůči spotřebitelům, dodavatelům a zákazníkům. I nadále budeme hledat cesty pro růst našeho byznysu za současného snižování dopadu na životní prostředí a zvyšování pozitivního vlivu nejen na lokální komunity. Věříme, že takový přístup k byznysu povede k dlouhodobé prosperitě firmy.
Stále více lokálně budujeme poslání našich značek, a to v návaznosti na naplňování Cílů udržitelného rozvoje OSN. Prostřednictvím našich značek, například značek Domestos, Cif, Dove, Rexona, Míša či Hellmann’s, adresujeme konkrétní lokální environmentální nebo sociální výzvy.
Podpora SDGs a spolupráce s asociacemi a neziskovými organizacemi nabývá na důležitosti v naplňování našeho poslání. Také chceme hlasitěji adresovat téma cirkulární ekonomiky s obalovými materiály či minimalizovat odpad z našeho provozu, například skrze užší spolupráci s vybranými neziskovými organizacemi.
Unilever popáté v řadě partneruje Ceny SDGs pořádané Asociací společenské odpovědnosti, které oceňují projekty, které mění svět k lepšímu.