Přeskočit na Obsah

Planeta a společnost

Jsme společnost značek a lidí s jasným cílem: udělat z trvale udržitelného životního stylu samozřejmost.

A jsme odhodláni dokázat, že náš obchodní model zaměřený na účel a budoucnost přináší vynikající výsledky.

Sustainable scenarios

Naše strategie, která zajišťuje konzistentní, konkurenceschopný, ziskový a odpovědný růst, nese název Unilever Compass.

Naše podnikání prostě nebude bez zdravé planety a společnosti prosperovat.

Stanovili jsme si ambiciózní program trvalé udržitelnosti tak, abychom řešili problémy, na kterých našim spotřebitelům a zainteresovaným stranám velmi záleží - například změnu klimatu, znečištění plastem nebo nerovnost přístupu.

Využíváme naše značky, naše pracovníky a naše partnery s cílem vytvořili trvalý pozitivní dopad – na svět i na naše podnikání.

O našem dosavadním pokroku si můžete zjistit více.

Přečtěte si více o kampani Unilever Compass
Two scientists in lab coats performing an experiment

Odpovědné podnikání

Základem naší strategie Compass je zásada odpovědného podnikání. Máme pevné hodnoty a jasné zásady a standardy, které zajišťují, že naši zaměstnanci nejen dělají věci správně, ale také dělají jen správné věci.

A man working in a factory

Dodržování lidských práv

Svět se rychle mění - a některé z těchto změn ohrožují lidská práva. V rámci naší vlastní činnosti a všech našich obchodních vztahů jsme hluboce a neochvějně odhodláni respektovat a podporovat všechna mezinárodně uznávaná lidská práva.

A woman looking through a microscope

Centrum na podporu trvalé udržitelnosti

Zavázali jsme se k transparentní podpoře a podávání zpráv v oblasti trvalé udržitelnosti. Seznamte se s naším přístupem k podávání zpráv a dalšími informacemi o naší výkonnosti.

A landscape photograph of a lush, green forest
Zpět nahoru