Není času nazbyt
Naše činnosti povedou ke zlepšení zdraví planety. Klimatická opatření. Ochrana a obnova přírody. Vytvoření světa bez odpadu.
Přispějeme ke spravedlivějšímu, sociálně inkluzivnějšímu světu. Ve všem, co děláme, se chceme zaměřovat na spravedlnost, rozmanitost a sociální začlenění. Chceme rozvíjet naše podnikání tak, aby aktivně přispívalo ke zvyšování životní úrovně a připravovalo lidi na to, jaké budou pracovní podmínky v budoucnosti.
Zároveň se budeme snažit zlepšovat zdraví a celkovou pohodu každého jednotlivce. A stejně jako tomu bylo po celou dobu naší existence, budou jádrem veškeré této činnosti naše značky.
Víme, že to bude mít dalekosáhlý dopad. Víme také, že ty největší problémy volají po řešení, které přesahuje možnosti jedné jediné společnosti.
Náš hodnotový řetězec a společnosti, se kterými jsme ve spojení, jsou tím, co nám skýtá ty největší příležitosti k pozitivnímu dopadu. Musíme tedy využít velikosti a rozsahu naší společnosti k tomu, abychom v odvětví, ve kterém působíme, pozitivně ovlivnili obchodní praktiky a lidí, se kterými pracujeme.
Pro nás všechny, kteří chceme vidět spravedlivější, sociálně inkluzivnější svět a zdravou planetu, je poselství jasné: není času nazbyt. Začněme jednat!
Planeta a společnost v České republice
Prioritou naší společnosti v Česku je důraz na rozšiřování aspektů udržitelného podnikání s ohledem na šetrný přístup jak k životnímu prostředí, tak i odpovědnému chování vůči spotřebitelům, dodavatelům a zákazníkům. I nadále budeme hledat cesty pro růst našeho byznysu za současného snižování dopadu na životní prostředí a zvyšování pozitivního vlivu nejen na lokální komunity. Věříme, že takový přístup k byznysu povede k dlouhodobé prosperitě firmy.
Stále více lokálně budujeme poslání našich značek, a to v návaznosti na naplňování Cílů udržitelného rozvoje OSN. Prostřednictvím našich značek, například značek Domestos, Cif, Dove, Rexona, Míša či Hellmann’s, adresujeme konkrétní lokální environmentální nebo sociální výzvy.
Podpora SDGs a spolupráce s asociacemi a neziskovými organizacemi nabývá na důležitosti v naplňování našeho poslání. Také chceme hlasitěji adresovat téma cirkulární ekonomiky s obalovými materiály či minimalizovat odpad z našeho provozu, například skrze užší spolupráci s vybranými neziskovými organizacemi.
Unilever popáté v řadě partneruje Ceny SDGs pořádané Asociací společenské odpovědnosti, které oceňují projekty, které mění svět k lepšímu.