Přeskočit na Obsah

Jsme společnost Unilever

Naše společnost zaměstnává 148 000 pracovníků po celém světě a vlastní na 400 značek dostupných ve více než 190 zemích. Jsme globální společnost s globálním posláním.

a diverse group of people sitting on blocks

Kupředu nás žene naše poslání, a to udělat z udržitelnosti samozřejmost.


Proto chodíme do zaměstnání. Proto jsme na trhu. Tak dosahujeme mimořádných výkonů.

V roce 1883 uvedl náš zakladatel na trh ve viktoriánské Anglii mýdlo Sunlight - bylo průkopnické a mělo jasné poslání: popularizovat čistotu a zpřístupnit ji obyčejným lidem. Byla to podpora udržitelného způsobu života, už tehdy. Dnes máme přes 400 značek a stále nás žene vpřed naše poslání.

Chceme udělat více dobrého pro naši planetu a naši společnosti - nejen snižovat svůj negativní dopad. Chceme reagovat na společenské a environmentální problémy, kterým svět čelí, a chceme vylepšit životy lidí skrze naše výrobky.

Jsme průkopníky, inovátory a tvůrci budoucnosti už více než 120 let – a plánujeme v tom pokračovat. Máme v plánu toho dosáhnout udržitelným způsobem.

Navštivte naše globální webové stránky, abyste zjistili více o tom, jak jako společnost fungujeme.

Jsme skutečně globální společností

  • 190 zemí, kde jsou k dispozici naše značky
  • 3.4 miliardy lidí denně používá naše výrobky
  • 52 miliard euro obrat v roce 2O21
  • Z udržitelnosti děláme samozřejmost.

Vlastníme značky s posláním

Zjistěte více o našich značkách s posláním

  • 400 + značek, které běžně najdete v domácnostech
  • 13 značek s obratem přes 1 miliardu EUR v roce 2021
  • 30 značek v ČR a SR
  • 13 značek mezi 50 nejlepšími světovými značkami podle Kantaru patří nám

Kupředu nás pohánějí naši lidé

Zjistěte více v sekci Kariéra

  • 148 000 zaměstnanců
  • 50 zemí, kde jsme preferovaným zaměstnavatelem číslo jedna FMCG
  • 52/48 vyvážené zastoupení žen a mužů (ženy / muži)
  • 92 % našich lídrů stojí v čele země, ze které pocházejí

Snižujeme dopady na naši planetu

Navštivte sekci Planeta a společnost pro více informací

  • – 64 % snížení našich provozních emisí od roku 2015
  • 79 % udržitelně získávaných klíčových plodin
  • – 16 % snížení používání panenského plastu od 2018
  • 53 % našich obalů z plastu je znovupoužitelných, recyklovatelných nebo kompostovatelných.

Unilever v ČR

  • 31 let zodpovědně podnikáme v České republice
  • 30 populárních značek, které nabízíme na českém trhu ve třech kategoriích
  • 2 lokální značky, které všichni milujeme: osvědčená značka Savo a populární zmrzlina Míša
  • 330 skvělých zaměstnanců, kteří každý den následují své poslání v práci

Unilever v České republice

Naši českou pobočku jsme zřídili v roce 1991. UNILEVER ČR, spol. s r. o., s hlavním sídlem v Praze, je součástí regionu Východní Evropa (EE) spolu s dalšími devatenácti pobočkami. Unilever v Česku zaměstnává kolem 330 zaměstnanců.

Prioritou naší společnosti v České republice je důraz na posilování aspektů udržitelného podnikání, budování značek s posláním a podpora našich zaměstnanců i lokálních komunit.

Michaela Franeková, CEO, generální ředitelka, Unilever

Unilever v České republice a na Slovensku vede Michaela Franeková

Michaela nastoupila do bratislavské pobočky Unileveru v roce 2003 po ukončení studia na vysoké škole. Pracovala na lokálních i regionálních pozicích v marketingu, customer marketingu a obchodu. V roce 2015 se stala viceprezidentkou marketingu pro kategorii potravinových a zmrzlinových značek pro dvacet zemí střední a východní Evropy (EE).

Od roku 2019 vede celou divizi potravin regionu EE a zároveň je generální ředitelkou pro Českou a Slovenskou republiku.

Michaela velmi aktivně podporuje udržitelnost v rámci Unileveru a každodenního businessu, angažuje se v rozvoji firemní kultury a posilování jejích hodnot jako je inkluze, diverzita, rovnost a otevřená komunikace, rozvoj a podpora jednotlivců i týmů.

Zpět nahoru