Přeskočit na Obsah

Unilever Czech Republic Změnit lokaci


Tisk a média

Zobrazit výsledky

...
  • Unilever stahuje vánoční sady AXE Dark Temptation s plovoucím reproduktorem

    Praha, 11. února 2019

    Datum zveřejnění:

  • Jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo

    Protože my v Hellmann´s věříme, že jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo, připravili jsme pro vás jednoduché recepty, ke kterým vám stačí jen několik málo ingrediencí, které možná právě teď máte u vás v lednici. Dobré jídlo nemusí znamenat mnoho ingrediencí a mnoho času v kuchyni! Kreativita je vítána! Máte po Velikonocích plnou lednici vajíček natvrdo? Udělejte si třeba vajíčkovou pomazánku! Zbyla vám po nedělním vaření půlka brokolice? Přihoďte pár cherry rajčátek a udělejte si krémové těstoviny!

    Datum zveřejnění:

  • Výpadek u některých dodávek certifikovaného kakaa z Tanzanie

    Datum zveřejnění:

  • Oznámení generálního ředitele společnosti Unilever

    Paul Polman odchází; jeho nástupcem byl jmenován Alan Jope

    Datum zveřejnění:

  • Dva salátové dresinky Hellmann’s se staly Reformulacemi roku

    Pátý ročník prestižní soutěže Cena Potravinářské komory ČR za nejlepší inovativní výrobek zná od konce července své vítěze. Poprvé v ní uspěla také společnost Unilever. V kategorii Reformulace roku se umístily hned dva salátové dresinky značky Hellmann’s, a to varianty Med a hořčice a Tisíc ostrovů.

    Datum zveřejnění:

  • Udržitelné značky společnosti Unilever i nadále pohánějí růst

    Ambiciózní Unilever plán udržitelného rozvoje (USLP) následuje společnost již šest let a nyní oznámila svůj další pokrok v rozvíjení svých udržitelných značek, které podnikání přinášejí hodnotu a stimulují růst.

    Datum zveřejnění:

  • Vykouzlete vašemu nádobí zářivý úsměv

    Myčka nádobí již dnes pomalu začíná patřit k základnímu vybavení kuchyně stejně tak jako dřez. V Česku ji v současnosti vlastní hned každá třetí domácnost. Není se čemu divit, jde o velice užitečného pomocníka, který dokáže ušetřit spoustu času, vody i vynaložené energie a mytí nádobí v myčce je mnohem ekologičtější než klasickým ručním způsobem. Chcete–li se pyšnit křišťálově lesklým nádobím a čistou myčku, vsaďte na značku Sunlight.

    Datum zveřejnění:

  • Hellmann‘s mění kvůli chuti některé tatarské omáčky za nové

    Praha, 28. listopadu 2016 - Společnost Unilever ČR zaznamenala v prodejní síti několik šarží tatarské omáčky Hellmann’s, jejichž chuť a struktura se liší od standardního výrobku. Nyní tato balení nahrazuje novými produkty, které odpovídají kvalitativním požadavkům firmy. Ačkoliv je konzumace těchto tatarských omáček bezproblémová, někteří zákazníci mohou zaznamenat odlišnou chuť nebo vzhled.

    Datum zveřejnění:

  • Herrish Patel generálním ředitelem společnosti Unilever ČR a Slovensko

    Praha, 30. června 2016 – Herrish Patel (43 let), dosavadní viceprezident pro vztahy se zákazníky společnosti Unilever Austrálie a Nový Zéland se sídlem v Sydney, byl s platností od 1. července jmenován generálním ředitelem společnosti Unilever pro Českou a Slovenskou republiku.

    Datum zveřejnění:

  • Unilever vstupuje na český trh pracích přípravků se značkou Surf

    Praha, 5. května 2016 - Společnost Unilever vstupuje v České republice na trh pracích přípravků se svým světoznámým expertem na praní: značkou Surf. Jde o jednu ze značek společnosti Unilever s obratem více než 1 miliarda eur, podobně jako jsou například Dove, Axe nebo Magnum. Značka Surf byla uvedená na trh v roce 1959, přičemž produkty této řady jsou dnes dostupné v některých zemích Evropy, v Latinské Americe, Asii, Austrálii i Africe. Kromě České republiky vstupuje Unilever s produkty značky Surf zároveň i na slovenský trh.

    Datum zveřejnění:

Stránka

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Kontakty pro média

Máte-li dotaz týkající se společnosti Unilever Česká republika a Slovensko a jste z médií, neváhejte kontaktovat naše oddělení komunikace pro Českou republiku a Slovensko, a to konkrétně Lucii Kotalovou na e-mailu Lucie.Kotalova@unilever.com.

Uveďte prosím všechny relevantní kontaktní údaje a termíny. Vzhledem k objemu dotazů může tým reagovat pouze na dotazy z médií.