Tisk a média
Zobrazit 48 výsledky
-
Pomáháme chránit životy i živobytí před pandemií Covid-19
* Unilever přispěje globálně více než 100 miliony euro na pomoc komunitám zasaženým koronavirem * Unilever daruje potraviny, dezinfekční produkty a mýdla řadě organizací také v Česku a na Slovensku
Datum zveřejnění:
-
Světový den štěstí bude díky zmrzlině Algida ještě šťastnější
Světový den štěstí každoročně připadá na 20. března. Tento významný den je navázaný na vydání Zprávy o světovém štěstí pod hlavičkou OSN. A právě značka Algida se letos stala hrdým partnerem tohoto dne.
Datum zveřejnění:
-
Unilever dosáhl genderové rovnováhy v managementu
Datum zveřejnění:
-
V soutěži YouTube Works třikrát zabodovaly značky Rexona a AXE
První ročník nové soutěže pro Česko a Slovensko YouTube Works proběhlo 11. února v Praze. A naše značky mají co slavit! Hlavní cenu Grand Prix si odnesla Rexona díky kampani Mesto je tvoje fitko, do které zapojila slavného slovenského rappera Rytmuse. Tím úspěch značek společnosti Unilever v soutěži, která oceňuje nejefektivnější reklamy na platformě YouTube, nekončí.
Datum zveřejnění:
-
Značka Dove pomáhá v boji proti poruchám příjmu potravy
Datum zveřejnění:
-
#GivingTuesdayCZ: Přidali jsme se k největšímu dni dárcovství na světě
4. 12. 2019 - Naše společnost se v České republice i na Slovensku zapojila do světového dne dárcovství. Česká pobočka se zapojila přímo pod iniciativu Giving Tuesday pod hlavičkou Asociace společenské odpovědnosti. Tato iniciativa se setkala s nadšeným přijetím u zaměstnanců. Výsledky dokonce předčily naše očekávání.
Datum zveřejnění:
-
The Vegetarian Butcher jako dodavatel rostlinného Whopperu® Burger Kingu®
Praha, 13. listopadu 2019 - Značka společnosti Unilever The Vegetarian Butcher uzavřela partnerství s řetězcem provozoven rychlého občerstvení Burger King®. Společně na českém trhu představily atraktivní novinku – rostlinný Rebel Whopper®! Mimo Českou republiku se tato novinka objeví v nabídkách 2 500 restaurací Burger King® napříč 25 zeměmi v Evropě.
Datum zveřejnění:
-
Značka Dove začne používat 100% recyklované plastové lahve
Datum zveřejnění:
-
Unilever oznamuje nové ambiciózní závazky pro svět bez odpadu
Mezinárodní společnost Unilever se včera zavázala, že do roku 2025 odstraní více než 100 000 tun plastových obalů a sesbírá a zpracuje více plastových obalů, než prodá.
Datum zveřejnění:
-
Knorr
Začalo to v roce 1838 v německém Heilbronnu. Carl Heinrich Knorr tehdy přemýšlel o tom, jak dát svým zaměstnancům rychlé, chutné a výživné jídlo. Experimentoval a nakonec se vrátil ke kořenům uchovávání hodnotného jídla. Vrátil se k sušení. Roky letěly, receptury se zdokonalovaly. Stále chutnější produkty Knorr brzy opustily hranice firmy, dostaly se do jiných zemí a dnes s nimi každou hodinu přijde do kontaktu půl milionu lidí na celém světě.
Datum zveřejnění:
-
Inovace značky Cif již brzy uleví českým domácnostem od plastu
V červenci společnost Unilever uvedla ve Velké Británii na trh revoluční novinku Cif ecorefill, domácí technologii, která spotřebitelům umožňuje naplnit a opakovaně využívat spreje Cif. Slibuje si, že z britských supermarketů odstraní až 1,5 milionu plastových lahví. Novinku si budete také moci již brzy zakoupit v České republice, konkrétně pro variantu Cif Power & Shine 750 ml. Značka Cif tak chce umožnit svým spotřebitelům používat spreje Cif Power & Shine stále dokola.
Datum zveřejnění:
-
Unilever v České republice a na Slovensku má novou ředitelku
Michaela Franeková je novou generální ředitelkou společnosti Unilever Česká republika a Slovensko. Od 1. července vystřídá na této pozici současného generálního ředitele Herrishe Patela, který se přesouvá do role výkonného viceprezidenta společnosti Unilever pro region východní Evropy.
Datum zveřejnění:
Kontakty pro média
Máte-li dotaz týkající se společnosti Unilever Česká republika a Slovensko a jste z médií, neváhejte kontaktovat naše oddělení komunikace pro Českou republiku a Slovensko, a to konkrétně Lucii Kotalovou na e-mailu Lucie.Kotalova@unilever.com.
Uveďte prosím všechny relevantní kontaktní údaje a termíny. Vzhledem k objemu dotazů může tým reagovat pouze na dotazy z médií.