Přeskočit na Obsah

Axe A.I. - první deodorant na světě vytvořený umělou inteligencí

Publikováno:

Průměrná doba čtení: 2 minuty

Praha, 30. května 2023 - Značka Axe uvádí na český trh novinku: deodorant a sprchový gel Axe A.I. Vůně byla vyvinuta ze 64 terabytů dat, 6 tisíc ingrediencí a 3,5 milionu potenciálních kombinací esencí. Umělá inteligence naprogramovala unikátní vůni, která má zaujmout nejen generaci Z.

vůně AXE vyvinutá umělou inteligencí

Nová limitovaná produktová řada značky Axe – A.I. je vytvořena speciálně naprogramovanou umělou inteligencí. Pomocí pokročilých algoritmů, strojového učení a exaktně definovaného kódu vznikla tato jedinečná vůně. Přesněji se jednalo o analýzu 64 terabytů dat, 6 tisíc ingrediencí a 3,5 milionu potenciálních kombinací vůní. Řada vznikla jako reakce na fascinaci generace Z technologickým světem, kryptem a kódováním.

Vonné složky, které tvoří tuto edici kombinují aromatickou bylinnou směs šalvěje, pelyňku a máty s osvěžující vůní moře a citrusovými tóny, zakončenými sytým dřevitým pozadím s nádechem esenciální složky niche parfémů - ambrou. Deodorant je citlivý k pokožce, bez hliníkových solí.

Na každém obalu produktu je QR kód, který po načtení chytrým telefonem zprostředkuje spotřebiteli unikátní zážitek s rozšířenou realitou. Axe při vytvoření vůně využila algoritmy umělé inteligence, ale i technologii rozšířené reality (AR), která poskytne jedinečný zážitek nejen technologickým geekům, ale i celé generaci Z.

V květnu bude limitovaná edice Axe A.I. uvedena na český trh. K dostání bude v drogériích a e-shopech s kosmetikou. Deodorant a sprchový gel budou v prodeji za nezávaznou doporučenou spotřebitelskou cenu 147,90 a 109,90 korun.

O společnosti Unilever

Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů pro krásu, osobní péči, péči o domácnost, a také potravin a zmrzliny s prodejem ve více než 190 zemích a produkty, které každý den používá 3,4 miliardy lidí. Zaměstnává 127 000 zaměstnanců, v roce 2022 jsme vygenerovali tržby ve výši 60,1 miliardy EUR. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos, Savo a Surf, a dalších značek jako Seventh Generation či The Vegetarian Butcher.

Naší vizí je být globálním lídrem v udržitelném, zodpovědném a progresivním podnikání. Unilever Compass, naše udržitelná obchodní strategie, pohání náš výkon a udržitelný a odpovědný růst. Zaměřuje se na aktuální výzvy dnešní doby především v oblasti sociální a enviromentální.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává 330 zaměstnanců.

Více informací o Unileveru naleznete na našich značkách naleznete na www.unilever.coma www.unilever.cz

Kontakty pro média

Axe, Unilever

Kateřina Čapková

Brand Manager DEO male

E-mail: katerina.capkova@unilever.com

Tel.: 724 043 696

Zpět nahoru