Přeskočit na Obsah

Unilever popáté podporuje Ceny SDGs včetně nové Akademie SDGs

Publikováno:

Průměrná doba čtení: 3 minuty

Ceny SDGs 2021 a Akademie SDGs

Asociace společenské odpovědnosti letož již popáté v řadě pořádá Ceny SDGs, které oceňují projekty, které se podílí na naplňování Cílů udržitelného rozvoje OSN v Česku či po celém světě. Unilever je hrdým partnerem těchto Cen SDGs již od jejich představení v roce 2017. Letos bylo partnerství Unileveru rozšířeno o podporu skvělé novinky – Akademie SDGs, vzdělávacího programu, jehož ambicí je dále šířit roli udržitelnosti v Česku.

Ceny SDGs dávají prostor malým i velkým projektům v několika kategoriích ukázat, jakými rozličnými způsoby lze Cíle udržitelného rozvoje OSN naplňovat. Prestižní ocenění za naplňování Cílů udržitelného rozvoje od OSN v Česku se letos bude udělovat v kategoriích Byznys, Veřejná sféra, Mladí lídři, Reporting a Vzdělání. Součástí Cen SDGs bude také Cena České rozvojové agentury za významný přínos k naplňování cílů a principů zahraniční rozvojové spolupráce a mnohem více!

Letošní Ceny SDGs jsou navíc doplněny o zbrusu nový bezplatný program Akademie SDGs, kde se mohou účastníci z řad přihlášených projektů, členů Asociace společenské odpovědnosti i veřejnost těšit na vzdělávací eventy se špičkovými odborníky na poli udržitelnosti, konzultace s mentory a experty a vzdělávání skrze interaktivní online knihovnu s dalšími užitečnými materiály.

Dělat strukturální pokroky v oblasti udržitelnosti nelze osamoceně. Plně si uvědomujeme význam partnerství, a proto jsme hrdí na naše zapojení do Cen SDGs již popáté v řadě. Osobně se na všechny těším 8. června na workshopu Akademie SDGs na téma SDG 12 – Udržitelná výroba a spotřeba,“ říká k partnerství Michaela Franeková, generální ředitelka společnosti Unilever pro Česko a Slovensko.

Michaela Franeková, generální ředitelka Unilever pro Českou republiku a Slovensko, vedle horkého balonku a citátu, který říká: „Jsme průkopníky v zapojení sociálního a udržitelného poslání do jádra byznysu, historie naší firmy je toho důkazem.".

Chceme udělat z udržitelnosti samozřejmost

Dlouhodobá podpora Asociace společenské odpovědnosti a jejích projektů plně souzní s tím, na čem je Unilever postaven a co ho žene kupředu. Již zakladatelé společnosti dali Unileveru pevné základy odpovědného a udržitelného podnikání. Letos navíc Unilever představil novou strategii udržitelného podnikání Compass, v jejímž jádru stojí udržitelnost.

V době, kdy čelíme novým ekonomickým a sociálním výzvám, je více než kdy jindy potřeba přemýšlet o tom, jakým způsobem lidstvo podniká, navíc na lokální úrovni. Proto jsme nadšení, že můžeme prostřednictvím partnerství s Asociací společenské odpovědnosti naplnit poslání a vizi naší společnosti a podpořit začínající projekty, které chtějí mít svůj byznys postavený na odpovědných a udržitelných principech,“ dodává Magdalena Leimerová, manažerka komunikace společnosti Unilever.

Dejte hlas nejlepším projektům a zúčastněte se Akademie SDGs

Zajímá vás více detailů? Veškeré informace k Cenám SDGs i Akademii SDGs najdete na https://www.spolecenskaodpovednost.cz/ceny-sdgs/ Ceny SDGs 2021 budou předány na slavnostním galavečeru na Ministerstvu zahraničních věcí v Černínském paláci ve čtvrtek 16. září 2021.

Ceny SDGs 2021 vyhlašuje Asociace společenské odpovědnosti ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí, Ministerstvem životního prostředí, Českou rozvojovou agenturou a Impact Hub ČR. Byznys partnery letošního ročníku jsou společnosti Unilever, Hello Bank!, Google s programem Grow with Google a Tesco. Za mediální podpory DVTV.cz, Forbes Česko, Marketing & Media, Euro a CzechCrunch.

Zpět nahoru