Na Světový den zvířat v roce 2010 zástupce deváté generace farmářů Jaap Korteweg otevřel své první vegetariánské řeznictví. S ambicí vytvořit nový druh alternativy k masu, který může nabídnout stejně chutný zážitek jako maso, Jaap společně se svým týmem představil kompletní sortiment řeznictví určený primárně pro milovníky masa a flexitariány. A právě video natočené v Praze navazuje na příběh zakladatele značky. Spot také reaguje na klasická klišé uplynulého desetiletí spojená s rostlinnou stravou, na což značka odpovídá rázným „Nic neobětujte“.
Spolu s kreativní agenturou TBWA a režisérem CD Morrishem je příběh značky zachycen a zhmotněn jedinečným a autentickým způsobem. Jasné poselství „Nic neobětujte“ rezonuje s rostoucí komunitou rebelů, průkopníků The Vegetarian Butcher a milovníků alternativ masa. Andrea Davidová, brand manažerka potravinových značek společnosti Unilever, říká: „Značka The Vegetarian Butcher od samého začátku stojí na sdílení osobního příběhu jejího zakladatele. Je to inspirativní příběh milovníka masa, který se stal řezníkem budoucnosti a jehož vizí je vytvořit největší vegetariánské řeznictví na světě s pozitivním dopadem na nás i naši planetu. A i to je promítnuto do nového TV spotu.“
Značka stojí především na skvělém chuťovém zážitku. "Tak jako správný řezník máme za cíl přinést široké portfolio produktů, které jsou špičkou v chuti, struktuře i nutričních hodnotách. Tím, že The Vegetarian Butcher nabízí široký sortiment výrobků, ukazuje milovníkům masa, že není třeba nic obětovat,“ vysvětluje Hugo Verkuil, generální ředitel The Vegetarian Butcher. Přestože se The Vegetarian Butcher zaměřuje především na chuť a texturu, jeho sortiment má také velmi pozitivní dopad na životní prostředí. „Náš byznys je založený na pozitivním dopadu na svět kolem nás. Udržitelnost je jedním z našich základních pilířů. Jsme součástí hnutí, které má změnit průmysl k lepšímu - pro planetu, zvířata a naše zdraví.“
Dosažení tohoto cíle závisí na boření předsudků o rostlinných potravinách stejně jako na vytváření lahodných rostlinných produktů. Zdá se, že se to značce daří, což potvrdili spotřebitelé, kteří nedávno značku zařadili na 2. místo v rámci Sustainable Brand Index ™ 2021 - největší evropské studii o udržitelnosti. Jako u všeho jídla, důkazem je chuť. A zdá se, že rostoucí počet milovníků značky svědčí o tom, že opravdu není potřeba nic obětovat. Společně můžeme tuto revoluci uskutečnit. Vegetariánský řezník je na to připraven i v České republice.