Přeskočit na Obsah

Magnum vysadí 465 tisíc stromů při příležitosti Mezinárodního dne lesů

Publikováno:

Průměrná doba čtení: 2 minuty

Magnum, značka luxusní zmrzliny, proslulá svou křupavou čokoládou, oznámila zahájení programu výsadby stromů v Pobřeží slonoviny, odkud pochází většina kakaa, které používá. Rovněž představila jedinečnou spolupráci kombinující umění a rozhlasový program, zaměřené na zapojení místních komunit do kooperace při ochraně a obnově biodiverzity a lesních porostů.

Magnum - rozhlas

Pobřeží slonoviny je jedním z největších světových producentů kakaa a je stěžejním místem pro výrobu vynikající křupavé čokolády, používané ve zmrzlinách značky Magnum. U příležitosti oslav letošního Mezinárodního dne lesů dne 21. března bude v Cavally, v jedné z oblastí s největší biologickou rozmanitostí na světě, vysazeno přibližně 465 000 sazenic místních stromů. To představuje stejný počet stromů, které by pokryly plochu asi dvacetkrát větší, než je Václavské náměstí.

Výsadba stromů v již současné době probíhá a je zaměřena na obnovu a ochranu místních biotopů pro budoucí generace. Značka Magnum také spolupracuje s místními komunitami a týmy při odstraňování překážek, bránících úspěšnému znovuzalesňování. To zahrnuje takové oblasti podpory jako udržitelná držba půdy, důstojné výdělky a ekonomické zrovnoprávnění žen. Cílem je, aby v Pobřeží slonoviny našla uplatnění dlouhodobá a udržitelná řešení.

Kromě závazku, týkajícího se výsadby stromů, zahajuje značka Magnum v zájmu naplnění několikaletého strategického plánu na ochranu a obnovu regionu, odkud pochází kakao na výrobu její zmrzliny, rovněž jedinečnou spolupráci s africkým obyvatelstvem, kombinující umění a rozhlasový program. Magnum dlouhodobě prosazuje důležité záležitosti uměleckými výrazovými prostředky a nejnovější rozhlasový pořad navazuje na předchozí spolupráci v oblasti umělecké tvorby – s cílem upozornit na dlouhodobé závazky značky v oblasti pěstování kakaa a zajištění udržitelného rozvoje.

Rozhlasový pořad, který v regionu Cavally, známém pěstováním kakaa, poslouchal téměř každý čtvrtý místní obyvatel, byl vysílán ve francouzštině jako dramatický seriál, který měl za cíl seznámit místní farmáře s novým lesním kodexem a apelovat na ně, aby vysazovali nové stromy. Tento poutavý rozhlasový pořad je svou povahou jedinečný, protože místním farmářům a komunitám pomohl pochopit, proč je důležité chránit kritické biotopy, zachovat je pro budoucí generace a uvědomit si svá práva, což představuje základní zásady v boji proti odlesňování.

Ilustrace dvou lidí běžících se zelenými listy a lahvemi kolem nich. Text zní: „Může hra zastavit odlesňování?“.

Marianna Šurinová, Brand manažerka značky Magnum za Česko a Slovensko, říká: „Ochrana a zachování lesů v Pobřeží slonoviny, odkud pochází většina kakaa, které používáme při výrobě zmrzliny Magnum, je důležitou součástí naší cesty vstříc udržitelné budoucnosti – a to jak pro značku Magnum, tak pro lokální komunity v Pobřeží slonoviny. Jde o další zásadní milník v oblasti udržitelnosti značky Magnum. Věřím, že tento krok ocení také Češi, kteří zmrzlinu Magnum milují.“

Aktivity značky Magnum v Pobřeží slonoviny reprezentují součást širšího závazku společnosti Unilever v oblasti udržitelného rozvoje, jehož smyslem je zajistit, aby si požitkáři mohli své Magnum vychutnat s vědomím, že dělají správnou věc pro lidi i pro planetu.

Další informace najdete na internetových stránkách http://magnumicecream.com/

Zpět nahoru