„Máme z partnerství velkou radost, protože prohlubuje poslání značky Algida. Tím je rozdávat úsměvy, protože zmrzlina je zkrátka radost. Věříme, že jakožto značka s celosvětovým dosahem jsme pro OSN v tématu štěstí a radosti plnohodnotnými partnery,“ dodává k propojení s OSN Ján Hlaváč, ředitel zmrzlinové kategorie společnosti Unilever pro Českou a Slovenskou republiku. Algida a OSN budou společně směřovat ke stejnému cíli, a to vytvořit více radosti a štěstí pro všechny obyvatele naší planety.
OSN věří, že úroveň národního štěstí by měla hrát důležitou roli v hodnocení celkového výkonu a úrovně rozvoje jednotlivých zemí. Někteří odborníci dokonce předpovídají, že úroveň národního štěstí jednou vystřídá porovnávání výkonu zemí podle HDP. Asi vás nepřekvapí, že všichni stojící za značkou Algida této predikci moc fandí.
„Zpráva o světovém štěstí nám nastavuje skvělé zrcadlo v tom, jak šťastní celosvětově jsme. Značka Algida si přeje rozdávat štěstí a úsměvy všem na této planetě. Úzce také spolupracujeme se Sítí řešení pro udržitelný rozvoj (SDSN), abychom porozuměli štěstí i z vědecké stránky. Doufáme, že první rok naší spolupráce s OSN je předzvěstí dlouhodobého partnerství,“ doplňuje Ian Maskell, globální viceprezident vývoje značky Algida.