Přeskočit na Obsah

Značka Dove pomáhá v boji proti poruchám příjmu potravy

Publikováno:

Průměrná doba čtení: 2 minuty

Skupina lidí v kanceláři Unileveru drží pár velkých šeků.

Značka Dove je známá tím, že dlouhodobě podporuje zdravou sebedůvěru žen. V říjnu proto uvedla do prodeje limitovanou edici produktů „Help a girl“ vyzývající spotřebitelky, aby pomohly budovat sebedůvěru i u dospívajících dívek. Z každého produktu Dove, prodaného v sítích obchodů Tesco, věnoval Dove během října 1 Kč Anabell, organizaci, která nabízí pomoc a podporu osobám s poruchami příjmu potravy a jejich blízkým.

Načasování speciální aktivace na měsíc říjen nebylo náhodné, v kalendáři totiž 11. října patří mezinárodnímu dni děvčat. Ale nejen jim, i dospívajícím chlapcům se Dove věnuje v rámci Projektu sebedůvěry, jehož cílem je pomoci dospívající mládeži překonat problémy s vnímáním vlastního těla, a naplno tak využít svůj potenciál.

„Projekt sebedůvěry Dove se opírá o výsledky celosvětového průzkumu, který ukazuje, že už desetileté slečny mají problém se svým tělem. Situace není jiná ani v České republice. Podle lokálního průzkumu Dove o sobě pouhých 2,6 % českých dívek řekne, že jsou krásné. Šokující je také fakt, že téměř třetina dotázaných dívek v touze dosáhnout vysněné postavy přestává jíst anebo vynechává porce jídla. Jsem proto velmi ráda, že můžeme ve svých aktivitách podpořit právě Anabell,“ říká Michaela Slezáková, brand manažerka značky Dove, značky s posláním společnosti Unilever.

Mise Centra Anabell je pomáhat lidem s poruchami příjmu potravy a jejich blízkým. Za jeho vznikem stojí PhDr. Ing. Jana Sladká. V rámci bezplatných služeb nabízených klientům je pro ně šek vítanou pomocí. „Anorexie a bulimie, jako nejčastější poruchy příjmu potravy, velmi souvisí se sebevědomím a sebejistotou, jak vypadám a co v životě dokážu. Spojení s Projektem sebedůvěry Dove je pro nás tak velmi symbolické a pro naše služby úžasné,“ doplňuje Jana Sladká.

Doveův panel pro poruchy příjmu potravy má schůzku v kanceláři.
Zpět nahoru