Díky tomuto partnerství se Burger King stane největším restauračním řetězcem s nabídkou rostlinné stravy v Evropě. Unilever si od této spolupráce slibuje především uspokojení stále se zvětšující poptávky spotřebitelů po zdravějších a udržitelnějších alternativách.
Slavibor Petržílka, generální ředitel divize Unilever Food Solution pro Česko a Slovensko, ke spolupráci dodává: “Mám radost, že naše značka The Vegetarian Butcher může rozšířit nabídku populárního Whopperu® o bezmasou, rostlinnou alternativu. Uspokojit by měla zejména flexitariány, kteří se snaží omezit konzumaci masa.“
The Vegetarian Butcher je značka založená na tradičním rodinném farmaření, která rozšířila portfolio značek společnosti Unilever teprve před rokem. Zakladatel značky, Jaap Korteweg, spolupráci společností Unilever a Burger King vítá: „Když jsem před devíti lety založil The Vegetarian Butcher, chtěl jsem vytvářet produkty pro ty, kteří mají rádi maso, ale zároveň by ho chtěli omezit. Představili jsme produkty rostlinného původu, které chutnají jako maso a mají i stejné náležitosti. Spolupráce na variantě Rebel Whooper® se společností Burger King byla skvělá. Těším se, co na novinku řeknou zákazníci Burger King®.”