Unilever vstupuje na český trh pracích přípravků se značkou Surf

Praha, 5. května 2016 - Společnost Unilever vstupuje v České republice na trh pracích přípravků se svým světoznámým expertem na praní: značkou Surf. Jde o jednu ze značek společnosti Unilever s obratem více než 1 miliarda eur, podobně jako jsou například Dove, Axe nebo Magnum. Značka Surf byla uvedená na trh v roce 1959, přičemž produkty této řady jsou dnes dostupné v některých zemích Evropy, v Latinské Americe, Asii, Austrálii i Africe. Kromě České republiky vstupuje Unilever s produkty značky Surf zároveň i na slovenský trh.

„Značka Surf skvěle doplní naše současné portfolio výrobků péče o domácnost a jsme skutečně nadšeni, že můžeme tuto celosvětově velmi oblíbenou značku přinést nyní i do našich domácností. Surf přistupuje k praní prádla jinak. Prostřednictvím veselého maskota Surfíka, který vznikl z mýdlové pěny, přináší do každodenního života více radosti a potěšení. Díky jedinečné vůni chce Surf povýšit praní z nudné činnosti na příjemný zážitek,“ vysvětluje Lukáš Poór, marketingový ředitel společnosti Unilever pro Českou republiku a Slovensko. 

Značka Surf bude na českém trhu k dostání ve všech oblíbených formátech – v podobě klasického prášku na praní, tekutého gelu nebo v moderních kapslích. Zákazníci naleznou novou řadu pracích přípravků ve většině obchodních řetězů a v drogistických obchodech po celé ČR. Nezávazná doporučená spotřebitelská cena za menší balení řady Surf (20 pracích dávek prášku / gelu nebo 15 kapslí na praní) je stanovená na 129,90 Kč a větší balení (60 pracích dávek prášku / gelu nebo 45 kapslí) bude pak stát 329,90 Kč. 


Doporučení, jaký druh prášku použít, komentuje dále Lukáš Poór: „Na velmi znečištěné prádlo doporučujeme použít prášek, pro maximální vůni tekutý gel a pro co možná nejpohodlnější použití pak gelové kapsle. Prací přípravky perfektně odstraňují nejen nečistoty, ale také dodávají prádlu nádhernou vůni.“ „Věříme, že spotřebitele po vyzkoušení značky Surf okouzlí zářivá čistota a překvapivě dlouhotrvající a podmanivá vůně,“ dodává Lukáš Poór. 

Spotřebitelé si budou moci na tuzemském trhu vybrat hned ze tří druhů pracích přípravků s intenzivními vůněmi. Varianta Tropical Lily & Ylang Ylang v růžovém balení je inspirovaná květinovými tóny, Iris & Spring Rose ve fialovém balení má okouzlující kořenité aroma a třetí vůně White Orchid & Jasmine v modro-bílém balení má podmanivé ovocné podtóny. Varianty COLOR (růžové a fialové balení) jsou určené pro barevné prádlo, varianta WHITE (světle modré balení) obsahuje složky pro zvýraznění zářivosti bílého prádla.

Surf_three range_800x179 

Společnost Unilever podpoří od června vstup značky Surf na český trh prostřednictvím reklamní kampaně v televizi, digitálními kampaněmi na Facebooku a Youtube a in-store aktivací.



Veronika Kúšiková Corporate Communications

Unilever ČR spol. s r. o.
Rohanské nábřeží 670/17
Praha 8
186 00

T: +420 224 071 612
Veronika.Kusikova@unilever.com

Prozkoumat více o těchto tématech
Nahoru