1. Domů
  2. ...
  3. Press releases
  4. Známe nejlepší výrobky podle spotřebitelů

Známe nejlepší výrobky podle spotřebitelů

Vítězi dvanáctého ročníku programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012, ve kterém spotřebitelé oceňují nové výrobky na trhu, se staly tyto výrobky společnosti Unilever: Knorr Bohatý bujón, Francouzský dressing Hellmann’s, WC blok Domestos Double Power a šampon Dove Intensive Repair. Vyzkoušejte vítězné produkty a přesvědčte se sami, že toto ocenění je opravdu zasloužené.

Knorr Bohatý Bujón

Unilever logo

Rádi si dopřejete pravý vývar, ale nezbývá vám dostatek času na jeho přípravu? Pak jistě oceníte novou produktovou řadu Knorr Bohatých Bujónů, která obsahuje bujóny hovězí, kuřecí, zeleninové a na guláš.

Díky unikátní želatinové formě se jedná o bujóny nové generace. Jsou vyrobeny z pečlivě vybraných surovin tradiční metodou – pozvolným vařením na mírném ohni. Neobsahují přidaný glutamát, konzervanty a umělá barviva. Želatinová konzistence těchto bujónů vám usnadní vaření, neboť se jednoduše rozpouští.

Díky jejich výrazné chuti a plné barvě si tak vývar nebo guláš zamiluje celá rodina. Řadu Bohatých Bujónů Knorr určitě oceníte také při vaření polévek, omáček nebo při dušení či pečení masa. Knorr Bohatý Bujón zakoupíte v balení po čtyřech nebo po dvou kalíšcích.

Nezávazná doporučená maloobchodní cena za balení se čtyřmi kalíšky: 31,90,- Kč

Nezávazná doporučená maloobchodní cena za balení se dvěma kalíšky: 17,50,- Kč

Francouzský dressing Hellmann’s

Dressing s chutí dálek, to je Francouzský dressing Hellmann’s, se kterým si doma vykouzlíte jedinečnou a neopakovatelnou atmosféru dovolené ve slunné Francii. Netradiční kombinace nasládlé příchutě rajčat, sladké papriky a česneku nesmí chybět v žádné kuchyni. Ať už z nedělního oběda, nebo pondělní večeře dokáže tento dressing vykouzlit pravý gurmánský zážitek, který uspokojí nejeden mlsný jazýček. Navíc díky svému složení bez glutenu je vhodný i pro celiaky.

Nezávazná doporučená maloobchodní cena: 37,90,- Kč

WC blok Domestos Double Power

Novinka v portfoliu bloků Domestos přináší nejen moderní design, ale i hygienickou čistotu a příjemnou svěžest s každým spláchnutím, což jistě ocení každý, kdo si potrpí na čistý a voňavý domov. Tento WC blok se skládá ze dvou gelových složek. Vnější složku tvoří gel, který efektivně odstraní veškerou organickou nečistotu a zabrání množení bakterií. Vnitřní gelová složka je tvořena parfémovým jádrem, které zanechává svěží toaletu po celý den. Vaše domácnost tak nyní může vonět po jehličí (varianta pine), po oceánu (varianta ocean), a nebo po stále populárnějších levandulích (varianta lavender).

Nezávazná doporučená maloobchodní cena: 46,90,- Kč

Šampon Dove Intensive Repair

Tento šampon byl uveden na trh v listopadu roku 2010 a je součástí řady Dove Damage solutions. Tato řada je unikátní tím, že obsahuje Fibre Actives technologii. Díky tomu není zaměřena jen na povrchové poškození vlasů, ale pomáhá regenerovat poškozené vlasové vlákno přímo uvnitř.

Nové Dove Hair portfolio obsahuje v současnosti 8 šamponů s obsahem 250 ml, 5 kondicionérů s obsahem 200 ml, 4 šampony s obsahem 350 ml, 3 express kondicionéry, 1 noční sérum a jednu vyživující masku. Portfolio šamponů zahrnuje následující řady: Intenzivní péče, pro Barvené vlasy, pro Hedvábné vlasy, 2v1, pro denní použití, proti lupům, ProAge a pro zářivě lesklé vlasy.

Nezávazná doporučená maloobchodní cena šamponu s obsahem 250 ml: 79,90,- Kč

O Volbě spotřebitelů

Soutěž Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka vyhlašuje každoročně skupina Atoz Retail. Podle organizátorů jde již dvanáct let o jedinou soutěž v České republice vyhlašovanou na základě průzkumu přímo mezi samotnými spotřebiteli. Akce se mohli zúčastnit výrobci a distributoři, kteří na český trh v období od září 2010 do prosince 2011 uvedli nové nebo inovované produkty v oblasti rychloobrátkového zboží s vyjimkou tabákových výrobků. Do ročníku 2012 bylo přihlášeno rekordních 119 produktů/produktových řad, které byly rozděleny do 37 kategorií. Vítězové byli vyhlášeni podle výsledného umístění v průzkumu, který probíhal ve spolupráci se společností STEM/MARK, na reprezentativním vzorku více než 4000 respondentů.

Výsledky letošního ročníku byly vyhlášeny na slavnostním galavečeru 17. května 2012, kde skupina Atoz Retail podpořila, podobně jako to dělá společnost Unilever, Českou Federaci potravinových bank.

Všichni ocenění mohou po dobu jednoho roku využívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2012 při své propagaci. Dle výzkumu povědomí o tomto logu roste (zná ho 37 % dotázaných). Podobný projekt je velice populární i v ostatních zemích, například v Německu a Kanadě.

Czech Republic

Unilever ČR spol. s r. o.
Rohanské nábřeží 670/17
Praha 8
186 00

+420 224 071 612
Veronika.Kusikova@unilever.com

Prozkoumat více o těchto tématech
Nahoru

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Neustále hledáme způsoby, jak se spojit s těmi, kteří sdílí zájem o udržitelnou budoucnost.

KONTAKTY

Spojte se se společností Unilever a týmy specialistů nebo najděte kontakty z celého světa.

Kontaktujte nás