1. Domů
  2. ...
  3. Tiskové zprávy
  4. Unilever založil celosvětovou nadaci

Unilever založil celosvětovou nadaci

Společnost Unilever založila nadaci „The Unilever foundation“. Nadace se zaměří na kvalitu života hned v několika oblastech, jde o oblast hygieny, přístupu k čisté a pitné vodě, základní výživy a zvýšení životního stylu. V této souvislosti uzavřel Unilever partnerství s pěti globálními neziskovými organizacemi: UNICEF, Oxfam, World Food Programme, PSI a Save the children.

Nadace Unilever se tak stává klíčovým nástrojem pro dosažení cílů, které si společnost vytýčila ve svém Unilever Plánu Udržitelného Rozvoje a který si klade za cíl do roku 2020 zlepšit zdraví a životní styl jedné miliardy lidí na celém světě a snížit dopad na životní prostředí o polovinu.

„Žijeme ve světě, který se neustále mění. Roste počet obyvatel, voda se stává v mnoha regionech a státech stále vzácnější, zvětšuje se také problém s nedostatkem potravin. Unilever se podílí na řešení těchto palčivých problémů obzvlášť v zemích s rozvíjejícím se trhem, kde naše aktivity mohou sehrát velmi důležitou roli,“říká Keith Weed, šéf marketingu a komunikace společnosti Unilever. „Našim cílem je zdvojnásobit náš byznys a zároveň soustavně omezovat náš dopad na životní prostředí. Společně se svými partnery hledáme taková řešení, která nám efektivně pomohou k dosažení našich ambiciózních cílů,“ dodává Keith Weed.

Výzvy 21. století:

  • Přes miliardu lidí nemá přístup k nezávadné vodě
  • Více než 3,5 milionu dětí mladších 5 let ročně zemře na zažívací a respirační infekce
  • Každé 4 sekundy zemře jedno dítě na léčitelnou chorobu, které lze předcházet
  • 2,6 miliardy lidí nemá přístup k dostatečné hygieně
  • Zhruba 925 milionů lidí trpí chronickým hladem<> „Dvě miliardy spotřebitelů denně použijí některý z výrobkyů společnosti Unilever. Náš globální přesah je spojen s hlubokou znalostí spotřebitelského chování, což nám může umožnit spustit a řídit dlouhodobé systémové změny,“dodává Weed.

Partnerské organizace

  • Organizace Oxfam se zabývá především bojem proti chudobě a nerovnosti, dalším pilířem je také boj proti nedostatečnému přístupu k pitné vodě. Spolupráce s Unileverem probíhala nejdříve ve Velké Británii, nyní se rozšíří na celosvětovou úroveň.
  • Nezisková organizace PSI se zabývá zlepšováním zdraví dětí a rodin s důrazem na hygienu (důsledné mytí rukou, pití čisté vody). Spolupráce s Unileverem tak zlepší zdraví milionů lidí na celém světě.
  • Organizace Save the children se spolu se společností Unilever snaží o lepší život dětí po celém světě. Zajišťuje lepší dostupnost zdravotních služeb a vakcín.
  • Světová organizace UNICEF chce zlepšit hygienu v rozvojových zemích programem CATS, který pomáhá změnit hygienické návyky a zajistit hygienické standardy na celém světě.
  • World Food Programme spolupracuje s nadací Unilever na projektu, který má za cíl zlepšit výživu a zdraví obyvatel Bangladéše a Indonésie.
  • Nadace Unilever spolupracuje s mnoha dalšími lokálními organizacemi po celém světě, čímž adresně podporuje specifické potřeby dané země.
Czech Republic

Unilever ČR spol. s r. o.
Rohanské nábřeží 670/17
Praha 8
186 00

+420 224 071 612
Veronika.Kusikova@unilever.com

Prozkoumat více o těchto tématech
Nahoru

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Neustále hledáme způsoby, jak se spojit s těmi, kteří sdílí zájem o udržitelnou budoucnost.

KONTAKTY

Spojte se se společností Unilever a týmy specialistů nebo najděte kontakty z celého světa.

Kontaktujte nás