1. Domů
  2. ...
  3. Press releases
  4. V Unilever Food Solutions zavane svěží oranžový vítr

V Unilever Food Solutions zavane svěží oranžový vítr

Společnost Unilever, divize Food Solutions vyhlašuje jarní úklid a představuje novou firemní identitu, nové korporátní logo a webové stránky.

Praha, Česká republika, 24. března 2011 – Když se uklízí, tak z gruntu. Když přichází změna, tak nejen uvnitř, ale i navenek. Společnost Unilever, divize Food Solutions se pustila před příchodem jara do velkých změn, s kterými se pojí i významná změna firemního loga, webových stránek a korporátního designu vůbec.

Před své zákazníky bude od letošního jara předstupovat s novou firemní identitou – oranžovým logem v barvě šťavnatého pomeranče, která se velmi silně spojuje s představou slunce symbolizujícího zdraví, bohatou úrodu i bohatství obecně, dynamičnost nebo optimismus, chuť a radost ze života – přesně ty hodnoty, jež se snaží společnost Unilever, divize Food Solutions (dále jen UFS) předávat ve svých výrobcích všem svým zákazníkům. Oranžová barva navíc vzbuzuje zvědavost, pocit vzrušeného očekávání a chuť po nepoznaném, což je UFS vlastní – neustále objevovat a přicházet na nové a lepší postupy zpracování potravin.

Nové logo bude oproti původnímu, na výšku designovanému logu vyvedeno do šířky a oproti předchozímu znaku bude využívat pouze jedné jediné barvy – výrazné oranžové. Do designu nového loga přibylo oproti původnímu návrhu velké písmeno „U“ v názvu, které logo uvozuje a je složené s miniaturních grafických obrazců asociující ingredience, které dávají základ výrobkům UFS. Novinkou je také využití slovního spojení:

„Inspiration every day“, které v sobě skrývá nové poselství a ambice společnosti jít až za rámec pouhého poskytovatele produktových značek a kuchařských ingrediencí a nabízet nápady, které budou inspirovat a rozvíjet byznys každého zákazníka – být kvalitním partnerem a rádcem pro široké spektrum zákazníků značky. Věta „Inspiration every day“ je vyobrazena ve vizuálu loga tmavší barvou než ostatní znaky či písmena použitá v názvu Unilever Food Solutions a velkém písmenu „U“. Změna loga a vizuální stránky ovšem nebude jedinou novinkou, která po „jarním úklidu“ příjemně překvapí.

Re-branding završuje nejen proces zavádění nové vizuální prezentace Unilever, divize Food Solutions, ale také její nové firemní strategie jednoznačně zaměřené na zdravou výživu a udržitelnost, kdy hlavní snahou UFS je jít až za rámec pouhých zprostředkovatelských služeb a nabídnout součinnost a inspirativní nápady na míru, které budou podněcovat a rozvíjet byznys jednotlivých zákazníků. Nabídnout zákazníkům pomoc s vytvořením atraktivního, zdravého a výživného menu, které přitáhne nové hosty, zvýší jejich spokojenost a posílí věrnost stávajících zákazníků podniku, kteří se budou vždy rádi vracet zpět. Pomoci zlepšit stávající management kuchyně a dále zvýšit jeho provozní efektivnost.

Podstatou uplatnění strategie bude zaměření se na poskytování profesionálních rad a řešení na míru ve třech oblastech fungování každého restauračního zařízení či jídelny. Tým kuchařů a odborníků z Unilever Food Solutions bude vystupovat v roli poradců a školitelů a bude nabízet jednotlivým zákazníkům služby, které jsou klíčové pro každý úspěšný cateringový provoz rozdělené podle zaměření do tří základních kategorií - Vaše Menu, Vaši Hosté a Vaše Kuchyně. Hlavní ambicí při doporučení vhodného menu bude pro tým UFS udržet menu zdravé, výživné, chutné a atraktivní pro hosty a profitabilní pro majitele provozovny.

Služby a doporučení v oblasti Vaše Kuchyně budou cíleny tak, aby zlepšily management kuchyně, zvýšily provozní efektivnost a navýšily zisk a marže z prodaných pokrmů, a to bez ztráty kvality nabízených jídel. Poslední pilíř, na němž je strategie založena, se zabývá zákazníkem. Služby v oblasti Vaši Hosté budou sestavovány jednotlivým podnikům na míru tak, aby maximálně zlepšily spokojenost a zvýšily prodej i opakované návštěvy hostů v podniku.

„Neviditelnou, ale o to zásadnější změnu, kterou naši zákazníci v následujícím období pocítí, bude oblast námi poskytovaných služeb, a to zaměření se na tři klíčové oblasti fungování restaurací a jídelen. V těchto oblastech budeme schopni jako profesionálové podat každému zákazníkovi pomocnou ruku. Naši obchodní zástupci, speciálně za tímto účelem proškolení, budou připraveni reagovat na dotazy zákazníků stejně jako tým profi-kuchařů Unilever Food Solutions.

Ti nejen že obchodní zástupce školí v kuchařských dovednostech, aby byly pro zákazníky opravdovými partnery a relevantními poradci, ale nezřídka kdy se i sami účastní jednání se zákazníky po jejich boku a zaškolují zákazníky přímo v jejich provozech,“ uvedla Jitka Šichová, Country Managing Director Unilever, divize Food Solutions ČR/SR. „Věříme, že naši zákazníci novou strategii ocení a budou se na nás s důvěrou obracet. Naší ambicí je být zákazníkům dobrým a kvalifikovaným partnerem a dodávat jim služby, které nikde jinde nenaleznou.“

Unilever Food Solutions – Kdo jsme

V Unilever Food Solutions, pomáháme kuchařům a dodavatelům jídla všech velikostí zjednodušit chod kuchyně – bez kompromisů, týkajících se chuti či vkusu. Naše ingredience jsou základem profesionálních kuchyní v 74 zemích celého světa: Knorr, Hellman’s, Lipton a další.

Jsme v potravinářském průmyslu od roku 1880. Sami jsme kuchaři. Takže chápeme, že rozhodující je rovnováha mezi imponováním Vašim hostům a vytvářením zisku. A také jak udržet Vaše menu a recepty čerstvé a přitažlivé, jako se mění časy i chutě.

Kontakt Unilever, divize Food Solutions

Kristina Hanousková
Thámova 18
186 00 Praha 8
Tel: +420 224 071 418
GSM: +420 725 539 577
Fax: +420 224 071 122
kristina.hanouskova@unilever.com
www.unileverfoodsolutions.cz

Kontakt pro média

Jana Rumlová
ACCEDO Czech Republic Communications s.r.o.
Národní 341/23, 110 00 Praha 1
Tel.:+420 246 097 843
GSM: +420 739 418 159
Fax: +420 246 097 845
Skype: jaanicee I ICQ:  258972689
jana.rumlova@accedogroup.com
www.accedogroup.com

Czech Republic

Unilever ČR spol. s r. o.
Rohanské nábřeží 670/17
Praha 8
186 00

+420 224 071 612
Veronika.Kusikova@unilever.com

Prozkoumat více o těchto tématech
Nahoru

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Neustále hledáme způsoby, jak se spojit s těmi, kteří sdílí zájem o udržitelnou budoucnost.

KONTAKTY

Spojte se se společností Unilever a týmy specialistů nebo najděte kontakty z celého světa.

Kontaktujte nás