1. Domů
  2. ...
  3. Press releases
  4. Unilever posílí aktivity v oblasti péče o tělo a domácnost

Unilever posílí aktivity v oblasti péče o tělo a domácnost

Regulační úřady EU schválili Unileveru akvizici aktivit společnosti Sara Lee v oblasti osobní péče a evropské části pracích prostředků

17. listopadu, Londýn / Praha - Unilever dnes získal souhlas od Evropské komise k akvizici aktivit společnosti Sara Lee v oblasti osobní péče a evropské části pracích prostředků. Unilever dokončí celou transakci v letošním roce a výrazně tím posílí regionální i lokální pozice v oblasti osobní péče získáním řady značek zahrnujících Radox, Duschdas a Neutral.

Akvizice těchto úspěšných značek doplní existující kategorie společnosti Unilever a portfolio silných značek jako jsou Axe, Dove a Rexona. S tímto rozšířeným portfoliem výrobků bude možno pokrýt širší cenové spektrum a lépe reagovat na poptávku více spotřebitelů na mnoha trzích. V důsledku toho Unilever očekává schopnost stimulovat další růst na silně konkurenčním trhu.

Schválení transakce následuje vyhovujícímu dokončení detailního zkoumání ze strany Evropské komise. Tento souhlas je podmíněn vykonáním odprodeje značky Sanex ze strany Unileveru v evropské ekonomické zóně.

“Jsme velmi rádi, že jsme od Evropské komise získali souhlas pro tento obchod a těšíme se na přidání získaných důležitých značek do našeho portfolia. Kategorie péče o tělo a domácnost je klíčovou rostoucí kategorií a my nyní získáváme mnoho prodejně úspěšných značek. Ty doplní mezery v našem portfoliu a vylepší tak podobu celého našeho evropského portfolia a současně nabídne významný potenciál pro rozvoj v dalších regionech,” uvádí Doug Baillie, prezident Unileveru pro západní Evropu

Kromě značek Radox, Duschdas a Neutral, akvizice zahrnuje také řadu lokálně úspěšných značek, jako je Biotex v oblasti pracích prostředků, Zwitsal a Fissan v oblasti péče o děti a Prodent a Zendium v péči o zuby. Společně tyto značky dále rozšíří kategorie Unileveru a rozšíří současné velmi úspěšné portfolio výrobků.

Akvizice

Unilever zaplatí 1,2 mld. EUR v hotovosti za aktivity v oblasti osobní péče části pracích prostředků. Značky Sara Lee získané akvizicí dosáhly roční prodeje přesahující 750 mil. EUR v roce končícím červnem 2009.

Unilever

Hlavním posláním společnosti Unilever je vyrábět značkové výrobky, které zajistí každodenní potřeby lidí v oblasti výživy, hygieny a péče o tělo, které lidem umožňují dobře se cítit, dobře vypadat a mít více ze života. Unilever je jedním z největších světových dodavatelů rychloobrátkového zboží se silnými kořeny ve více než 170 zemích světa.

Značky společnosti Unilever na českém trhu: Rama, Flora, Perla, Hera, Knorr, Hellmann’s, Lipton, Algida, Míša, Dove, Rexona, Axe, Signal, Timotei, Cif a Domestos.

Czech Republic

Unilever ČR spol. s r. o.
Rohanské nábřeží 670/17
Praha 8
186 00

+420 224 071 612
Veronika.Kusikova@unilever.com

Prozkoumat více o těchto tématech
Nahoru

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Neustále hledáme způsoby, jak se spojit s těmi, kteří sdílí zájem o udržitelnou budoucnost.

KONTAKTY

Spojte se se společností Unilever a týmy specialistů nebo najděte kontakty z celého světa.

Kontaktujte nás