1. Domů
  2. ...
  3. Tiskové zprávy
  4. Dove pro muže

Dove pro muže

Praha 11. únor 2010 – Dove, značka, která vyvolala celosvětovou diskuzi o opravdové kráse, se nyní obrací i na muže – uvádí na trh novou řadu pánské tělové kosmetiky Dove Men+Care™.

Dove, značka, která je již tradičně spojována s pojmem hydratace, uvádí na trh novou produktovou řadu pro muže: Dove Men+Care. Do České republiky přicházejí tři nové sprchové gely a šest nových deodorantů. Koupelová řada Dove Men+Care obsahuje osvěžující sprchové gely s patentovanou technologií MICROMOISTURE™.

Technologie MICROMOISTURE™ byla vyvinuta odborníky na péči o pokožku značky Dove speciálně pro novou produktovou řadu Men+Care a klinické zkoušky dokazují, že si se suchou pokožkou poradí mnohem lépe než obyčejný pánský sprchový gel. Díky receptuře MICROMOISTURE™ se hydratační složky z kapsliček dostávají přímo na pokožku, aniž by na ní zanechávala nepříjemný pocit mastnoty. Řada Dove Men+Care™ s MICROMOISTURE™ je dermatologicky testována a každému muži nabízí absolutní pohodlí a svěží pocit.

Dove Men+Care™ je jedinou řadou pánských antiperspirantů kombinující účinné přísady s ¼ hydratačního krému. Poskytuje účinnou ochranu před potem a zápachem a zároveň zabraňuje podráždění pokožky. V rámci podpory uvedení nové řady Dove Men+Care™ na trh provedl Dove celosvětový průzkum, který se zabýval životními zkušenostmi a cestou, po níž muži kráčejí, aby dosáhli bodu, kdy jsou rádi sami sebou a přesně reflektují a přijímají tyto skutečné životní zkušenosti.

Muži na celém světě si tvrzení „cítím s pohodlně ve své kůži“ spojují spíše se sebejistotou a sebevědomím než se zralostí. Na 58 % dotázaných mužů si myslí, že „cítit se sám sebou“ znamená „přijmout se takový, jaký jsem“.

Toto procento je výrazně vyšší ve Velké Británii (75 %) a Kanadě (70 %), zato v Brazílii se jedná o méně než 30 % mužů. Čeští muži (v prosinci 2009 bylo dotázáno 250 mužů ve věku od 35 do 50 let) považují za nejdůležitější předpoklad pro to, aby byli rádi sami sebou, čestnost a klid (42 %), humor (39 %) a sebedůvěru (34 %).

Z výsledků výzkumu vyplývá, že tři ze čtyř českých mužů se cítí pohodlně ve své kůži. Cítí se dobře i v nelehkých situacích, jako když mají např. nakupovat dámské hygienické potřeby, obléknout si plavky, tančit na veřejnosti anebo přebalit miminko.

„Dove je hrdý, že zcela nově přistupuje k ženám a neustále rozšiřuje definici krásy,“ říká Tereza Adámková z Dove. „Nyní přicházíme s novým a zábavným přístupem i k mužům – oceňujeme cestu, kterou musí pravý muž podniknout, aby se cítil dobře takový, jaký je.“

Nová řada Dove Men+Care byla vyvinuta proto, aby mužům pomohla „být ve své kůži“, a to doslova, stejně jako se cítí dobře v životě.

„Mnoho výrobků pánské koupelové kosmetiky pokožku vysušuje a navíc bývá tento efekt často mylně chápán jako důkaz jejich účinnosti,“ říká Tereza Adámková. „Nová řada Men+Care™ byla vytvořena tak, aby sprchové gely a antiperspiranty byly pro muže příjemné a zároveň tak osvěžující a účinné, jak by podle nich měly být.“

Produktová řada Dove Men+Care zahrnuje

  • sprchový gel Dove Men+Care Clean Comfort
  • sprchový gel Dove Men+Care Extra Fresh
  • sprchový gel Dove Men+Care Daily Purifying
  • antiperspirant deosprej Dove Men+Care Clean Comfort
  • tuhý antiperspirant deodorant Dove Men+Care Clean Comfort
  • kuličkový antiperspirant deodorant Dove Men+Care Clean Comfort
  • antiperspirant deosprej Dove Men+Care Cool Fresh
  • kuličkový antiperspirant deodorant Dove Men+Care Cool Fresh
  • antiperspirant deosprej Dove Men+Care Energising Spice
Czech Republic

Unilever ČR spol. s r. o.
Rohanské nábřeží 670/17
Praha 8
186 00

+420 224 071 612
Veronika.Kusikova@unilever.com

Prozkoumat více o těchto tématech
Nahoru

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Neustále hledáme způsoby, jak se spojit s těmi, kteří sdílí zájem o udržitelnou budoucnost.

KONTAKTY

Spojte se se společností Unilever a týmy specialistů nebo najděte kontakty z celého světa.

Kontaktujte nás