České děti tráví na sociálních sítích až 3 hodiny denně. Toxické rady na nich mohou ohrozit i jejich zdraví6. dubna 2023Praha, 28. března 2023 – Děti a mládež v České republice sledují sociální sítě historicky nejdelší dobu. V průměru je to 165 minut denně. Důvodem jejich používání je z více jak 85 % zábava a kontakt s přáteli, ale ze 77 % i zdroj informací*. Ty často zahrnují i nereálné ideály...
Budoucnost bez fosilních paliv a palmového oleje v čisticích přípravcích a v kosmetice8. února 2023Praha, 8. února 2023 – Společnost Unilever investovala 114 milionů eur do biotechnologického stratupu Geno. Spojenými silami nahradí deriváty palmového oleje a ropné deriváty v kosmetických a v čisticích prostředcích udržitelnějšími přísadami. Využijí zkušenosti startupu v oboru...
Češi se snaží jídlem neplýtvat. Osmdesát procent z nich tvrdí, že potraviny nikdy nevyhazuje 1. února 2023Praha, 31. ledna 2023 – Dle nové studie společnosti IPSOS, vytvořené jako součást projektu proti plýtvání potravinami a lednicové slepoty pro značku Hellmann's,* 81 % Čechů nikdy nebo jen velmi sporadicky vyhazuje potraviny stále vhodné ke konzumaci. Suroviny, kterými Češi...
Hellmann’s potřetí v řadě rozdá vánoční bramborový salát lidem v nouzi23. prosince 2022Praha 16. prosince 2022 – Značka Hellmann’s věří, že jídlo je příliš dobré na to, aby se jím plýtvalo. V souladu s touto ambicí před Vánoci znovu spojila síly s vybranými partnery a připraví více než 400 kg vánočního bramborového salátu pro lidi v nouzi. V Česku a na Slovensku...
Rozvolnění zákazu testování na zvířatech Evropa striktně odmítla. 18. října 2022Praha, 17. října 2022 – Do letošního léta probíhala výzva iniciativy za Evropu bez pokusů na zvířatech, jenž chce upevnit úplný zákaz testování kosmetiky na zvířatech. Jejím cílem bylo nasbírat milion podpisů po celé EU, aby mohli svoji výzvu předložit Evropské komisi...
Magnum představuje mini verzi ikonické zmrzliny na rostlinné bázi26. ledna 2022Prémiová značka zmrzliny spouští novou produktovou řadu mini veganských příchutí právě včas na lednovou veganskou výzvu.
Unilever využil Giving Tuesday k darování téměř 30 000 kusů drogistického zboží a 3 500 kartonů zmrzlin2. prosince 2021Praha 30. listopadu 2021 – Společnost Unilever se i v tomto roce zapojila do iniciativy Giving Tuesday. Charitativním organizacím darovala téměř 30 000 kusů drogistického zboží a 3 500 kartonů zmrzlin v celkové hodnotě více než 1 100 000 Kč.
Magnum kelímek získal ocenění „Obal roku 2021“18. listopadu 2021Ne všude jde plast jednoduše nahradit, například u potravin, kde plní ochranou funkci. Nabízí se ale různá inovativní řešení, příkladem je zmrzlinový kelímek Magnum, který získal za rok 2021 ocenění „Obal roku“.
„Nic neobětujte,“ říká značka The Vegetarian Butcher20. srpna 2021Nejrychleji rostoucí značka rostlinných výrobků společnosti Unilever spouští první televizní reklamu v Česku. Milovat maso už nemusí přinášet žádné oběti – to je poselství kampaně ikonické značky „vegetariánského masa“ The Vegetarian Butcher. Spot, který se natáčel v Praze, boří...