26. 1. 2022 Magnum představuje mini verzi ikonické zmrzliny na rostlinné bázi Prémiová značka zmrzliny spouští novou produktovou řadu mini veganských příchutí právě včas na lednovou veganskou výzvu.
2. 12. 2021 Unilever využil Giving Tuesday k darování téměř 30 000 kusů drogistického zboží a 3 500 kartonů zmrzlin Praha 30. listopadu 2021 – Společnost Unilever se i v tomto roce zapojila do iniciativy Giving Tuesday. Charitativním organizacím darovala téměř 30 000 kusů drogistického zboží a 3 500 kartonů zmrzlin v celkové hodnotě více než 1 100 000 Kč.
18. 11. 2021 Magnum kelímek získal ocenění „Obal roku 2021“ Ne všude jde plast jednoduše nahradit, například u potravin, kde plní ochranou funkci. Nabízí se ale různá inovativní řešení, příkladem je zmrzlinový kelímek Magnum, který získal za rok 2021 ocenění „Obal roku“.
20. 8. 2021 „Nic neobětujte,“ říká značka The Vegetarian Butcher Nejrychleji rostoucí značka rostlinných výrobků společnosti Unilever spouští první televizní reklamu v Česku. Milovat maso už nemusí přinášet žádné oběti – to je poselství kampaně ikonické značky „vegetariánského masa“ The Vegetarian Butcher. Spot, který...
11. 8. 2021 Značka Urban Monkey v Praze spojila síly s Rekoly Česká služba sdílených kol Rekola a nová značka RAW džusů, smoothies a shotů Urban Monkey spojily síly a zdarma poskytují Pražanům náhradní dopravu na kolech v rámci výluky mezi Výtoní a Podolskou vodárnou. Během třítýdenní výluky autoři projektu...
17. 6. 2021 Hellmann’s u svých ikonických produktů přechází na 100 % vajec z volného chovu Oblíbená značka Hellmann’s z portfolia společnosti Unilever bude od letošního roku ve většině svých produktů používat výhradně vejce z volného chovu. Činí tím další krok kupředu v oblasti svých závazků na podporu dobrých životních podmínek zvířat. Značka...
10. 6. 2021 Značka TRESemmé získala osvědčení organizace PETA Značka TRESemmé dodává ženám výrobky profesionální kvality, s nimiž podtrhnou svůj osobitý styl a dokážou každý den vypadat podle svých představ. Nyní značka TRESemmé s hrdostí oznamuje, že její kompletní portfolio výrobků získalo celosvětové oficiální...
3. 6. 2021 Značka Míša přichází s novým komunikačním konceptem pracujícím s fantazií Letos značka Míša z portfolia společnosti Unilever startuje nový komunikační koncept pracující s dětskou fantazií. Značka buduje pozici zdravější svačinky, zároveň s tím na český a slovenský trh uvádí produktové novinky do kategorie zmrzlin a nově...
26. 5. 2021 Unilever představuje recyklovatelné tuby na zubní pastu Praha, 21. května – Společnost Unilever oznámila, že má v plánu do roku 2025 převést celé své globální portfolio zubních past, například značky Signal nebo Zendium, do recyklovatelných tub. Již v loňském roce značka Signal uvedla v Česku první zcela...