Přeskočit na Obsah

Unilever Czech Republic Změnit lokaci


Tisk a média

Zobrazit 48 výsledky

...
  • Magnum představuje mini verzi ikonické zmrzliny na rostlinné bázi

    Prémiová značka zmrzliny spouští novou produktovou řadu mini veganských příchutí právě včas na lednovou veganskou výzvu.

    Datum zveřejnění:

  • Prohlubujeme svou angažovanost v oblasti ekologického zemědělství

    Datum zveřejnění:

  • Unilever využil Giving Tuesday k darování téměř 30 000 kusů drogistického zboží a 3 500 kartonů zmrzlin

    Praha 30. listopadu 2021 – Společnost Unilever se i v tomto roce zapojila do iniciativy Giving Tuesday. Charitativním organizacím darovala téměř 30 000 kusů drogistického zboží a 3 500 kartonů zmrzlin v celkové hodnotě více než 1 100 000 Kč.

    Datum zveřejnění:

  • Magnum kelímek získal ocenění „Obal roku 2021“

    Ne všude jde plast jednoduše nahradit, například u potravin, kde plní ochranou funkci. Nabízí se ale různá inovativní řešení, příkladem je zmrzlinový kelímek Magnum, který získal za rok 2021 ocenění „Obal roku“.

    Datum zveřejnění:

  • „Nic neobětujte,“ říká značka The Vegetarian Butcher

    Nejrychleji rostoucí značka rostlinných výrobků společnosti Unilever spouští první televizní reklamu v Česku. Milovat maso už nemusí přinášet žádné oběti – to je poselství kampaně ikonické značky „vegetariánského masa“ The Vegetarian Butcher. Spot, který se natáčel v Praze, boří typické předsudky o rostlinném stravování a je k zhlédnutí na českých obrazovkách od 15. srpna. Značka chce svým vývojem produktů na rostlinném základě jasně ukázat, že rostlinné alternativy jsou v České republice mnohem více než jen pouhý trend.

    Datum zveřejnění:

  • Značka Urban Monkey v Praze spojila síly s Rekoly

    Česká služba sdílených kol Rekola a nová značka RAW džusů, smoothies a shotů Urban Monkey spojily síly a zdarma poskytují Pražanům náhradní dopravu na kolech v rámci výluky mezi Výtoní a Podolskou vodárnou. Během třítýdenní výluky autoři projektu očekávají až 20 tisíc výpůjček kol.

    Datum zveřejnění:

  • Hellmann’s u svých ikonických produktů přechází na 100 % vajec z volného chovu

    Oblíbená značka Hellmann’s z portfolia společnosti Unilever bude od letošního roku ve většině svých produktů používat výhradně vejce z volného chovu. Činí tím další krok kupředu v oblasti svých závazků na podporu dobrých životních podmínek zvířat. Značka se již v roce 2009 v Evropě zavázala používat neklecová vejce, pocházející z volného nebo halového chovu, a přispívat tak ke zlepšení životních podmínek slepic, čehož dosáhla v roce 2012. Nyní nově v tatarských omáčkách, salátových dresincích a majonézách značky Hellmann‘s v České republice a na Slovensku najdete už jen vejce pocházející z volného chovu.

    Datum zveřejnění:

  • Značka TRESemmé získala osvědčení organizace PETA

    Značka TRESemmé dodává ženám výrobky profesionální kvality, s nimiž podtrhnou svůj osobitý styl a dokážou každý den vypadat podle svých představ. Nyní značka TRESemmé s hrdostí oznamuje, že její kompletní portfolio výrobků získalo celosvětové oficiální osvědčení organizace PETA (People for the Ethical Treatment of Animals – Lidé pro etické zacházení se zvířaty). Můžete si tak udržet vlastní styl s vědomím, že značka TRESemmé netestuje své výrobky na zvířatech.

    Datum zveřejnění:

  • Značka Míša přichází s novým komunikačním konceptem pracujícím s fantazií

    Letos značka Míša z portfolia společnosti Unilever startuje nový komunikační koncept pracující s dětskou fantazií. Značka buduje pozici zdravější svačinky, zároveň s tím na český a slovenský trh uvádí produktové novinky do kategorie zmrzlin a nově chlazených dezertů a pokračuje v aktivitách s pozitivním dopadem na životní prostředí. Nový komunikační koncept a strategie z dílny pražského Triadu bude Míšu v Česku a na Slovensku provázet nejbližší tři roky.

    Datum zveřejnění:

  • Unilever představuje recyklovatelné tuby na zubní pastu

    Praha, 21. května – Společnost Unilever oznámila, že má v plánu do roku 2025 převést celé své globální portfolio zubních past, například značky Signal nebo Zendium, do recyklovatelných tub. Již v loňském roce značka Signal uvedla v Česku první zcela recyklovatelné tuby u řady Signal Detox.

    Datum zveřejnění:

  • Unilever popáté podporuje Ceny SDGs včetně nové Akademie SDGs

    Datum zveřejnění:

  • Unilever preventivně stahuje výrobek Unbelievabull Burger značky The Vegetarian Butcher

    Datum zveřejnění:

Stránka

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Kontakty pro média

Máte-li dotaz týkající se společnosti Unilever Česká republika a Slovensko a jste z médií, neváhejte kontaktovat naše oddělení komunikace pro Českou republiku a Slovensko, a to konkrétně Lucii Kotalovou na e-mailu Lucie.Kotalova@unilever.com.

Uveďte prosím všechny relevantní kontaktní údaje a termíny. Vzhledem k objemu dotazů může tým reagovat pouze na dotazy z médií.