Daniela Krahulíková, vedoucí kategorie Krásy a péče o tělo za Česko a Slovensko, dodává k poslání značky Dove: „Podpora diverzity a inkluze je pro nás relevantní také v Česku a na Slovensku. Shodně je tomu s následováním poslání značek. Značka Dove již několik let podporuje zdravou sebedůvěru mladých dívek, na českých a slovenských školách již od roku 2019 a navzdory pandemii jsme v roce 2020 zasáhli 25 tisíc mladých životů.“
„Zároveň jsme do programu zahrnuli i rodiče a učitele, kteří jsou ambasadory celého programu a můžou na diskutovaná témata navázat a ovlivnit další rozvoj dětí. A v neposlední řadě jsme do projektu zahrnuli i naše zaměstnance, kteří se workshopů zúčastnili na vybraných školách ještě v prvním kvartálu roku 2020. Ani pandemie nás nezastaví, aktuálně program řešíme přes online workshopy a máme v plánu v dalším roce náš dopad zdvojnásobit.“
Stěžejní součástí při plnění těchto závazků budou značky kosmetických výrobků a výrobků osobní péče společnosti Unilever, z nichž mnohé již mají s realizací vlivných programů s posláním a cíleného růstu zkušenosti. Ke značkám Dove, Lifebuoy, Vaseline a Rexona se připojí další kosmetické značky a značky výrobků osobní péče a společně se budou angažovat v řešení společenských a environmentálních problémů a podporovat změnu norem, politik a zákonů.
Spotřebitelé stále častěji očekávají, že značky zaujmou postoj k aktuálním problémům, na nichž jim záleží. Značky společnosti Unilever, chápané jako značky s posláním, tedy značky s pozitivním sociálním či environmentálním dopadem, zaznamenaly v roce 2020 ve srovnání s dalšími značkami portfolia více než dvojnásobný růst. Průzkum společnosti tento trend dále potvrzuje, neboť většina lidí (69 %) uvedla, že doporučí kosmetickou značku přátelům a rodině, pokud nabízí výrobky pro nejrůznější typy pleti a vlasů, přičemž polovina respondentů je za takové výrobky ochotna zaplatit více.