1. Domů
  2. ...
  3. Novinky ze společnosti
  4. Předsudky ovlivňují to, co nám chutná a to není správné!

Předsudky ovlivňují to, co nám chutná a to není správné!

Boj s předsudky je těžká věc. Nemají racionální jádro, racionální argumenty tedy nezabírají. Proto do bitvy s předsudky ohledně pytlíkových polévek vyslala aliance Lowe Praha, Brainz, DameJidlo.cz a značka Knorr novou zbraň: Výtečnou polévkárnu.

Předsudky ovlivňují to co nám chutná

Málokdy se názory sjednotí napříč cílovými skupinami tak, jako v případě pytlíkových polévek. Spotřebitelé uznávají, že pod stanem nebo na horách se jim nevyhýbají, ale jinak je vnímají hlavně jako vydatný zdroj soli a konzervačních látek.

Knorr se dlouhodobě snaží upravovat své receptury ve prospěch vyváženějšího a pestřejšího příjmu potravy. Ve svých reklamách komunikuje přednosti svých produktů. Pomocí různých kampaní vysvětluje, proč se do výrobků obsahujících ingredience, které byly konzervovány sušením, nepřidávají konzervační látky. Již delší dobu se tak značka Knorr snaží poukazovat na to, že není jen dalším výrobcem sušených potravin, ale podobně jako ostatní značky firmy Unilever dbá na složení vlastních výrobků.

Aby se komunikační snahy značky Knorr donesly až k zákazníkům, vznikla Výtečná polévkárna. Z agentury Lowe Praha vzešlo motto celého projektu – Pytlík je jen brouk v hlavě. To pak spolu s digitální agenturou Brainz převedli do podoby Výtečné polévkárny, do podoby fiktivní restaurace. To vše proto, aby pod záštitou vymyšlené restaurace získali data opravdu neovlivněná předsudky.

Po vyřešení technických detailů akce se 22. května otevřela Výtečná polévkárna. Pomocí serveru DameJidlo.cz byly rozváženy krémové polévky Knorr dozdobené čerstvými surovinami, s rozpečenou bagetkou. Z dotazníků vyplněných zákazníky polévkárny vyplynulo, že polévka splnila jejich očekávání, byli spokojeni a ve většině případů by si ji objednali znovu. Každý, kdo vyplnil dotazník, získal misku jako poděkování a dopis jako vysvětlení celé akce. V případě nespokojenosti klientů nabídl partner akce Damejidlo.cz navrácení kreditů utracených za polévku z Výtečné polévkárny.

I to, že tuto možnost využil pouze jeden zákazník, podtrhuje výborné výsledky projektu. Organizátoři tak získali cenná data, z nichž nejcennější je potvrzení, že Pytlík je jen brouk v hlavě.

Nahoru

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Neustále hledáme způsoby, jak se spojit s těmi, kteří sdílí zájem o udržitelnou budoucnost.

KONTAKTY

Spojte se se společností Unilever a týmy specialistů nebo najděte kontakty z celého světa.

Kontaktujte nás