1. Domů
  2. ...
  3. Novinky ze společnosti
  4. Dove zrealizoval průzkum o sebevědomí českých a slovenských žen

Dove zrealizoval průzkum o sebevědomí českých a slovenských žen

Kosmetická značka Dove, patřící společnosti Unilever, se dlouhodobě věnuje tématice ženského sebevědomí. Podniká na tomto poli nesčetné marketingové aktivity, jejichž cílem je především poukázání na společensky palčivé téma nízkého sebevědomí žen. Nadstavbou a přidanou hodnotou jsou pak komunikované rady a návody, jak ženy a jejich sebevědomí podpořit.

Dove Group of empowered women

V rámci letošní kampaně Objev svoji krásu Dove představil výsledky globálního průzkumu Pravda o kráse, který zjišťoval, jak vnímají ženy samy sebe, svůj vzhled a jaké faktory se podílí na snižování ženského sebevědomí. Průzkum oslovil přes 6400 žen ve 20 zemích po celém světě (USA, Indie, Čína, Portugalsko,…). Hlavním zjištěním bylo, že velmi malé procento žen (4 %) o sobě dokáže říci, že jsou krásné. Tuto skutečnost Dove demostruje také velmi úspěšným krátkým spotem Portréty skutečné krásy.

Průzkum Pravda o kráse se v průběhu letošního června uskutečnil také v České a Slovenské republice. „Byli jsme velmi zvědaví, jak si povedou ženy v České a Slovenské republice. Říká se, že Češky a Slovenky patří mezi nejkrásnější ženy světa, proto nás tak malá čísla v jejich sebehodnocení překvapila,“ komentuje za Dove Věra Jiroudková, Brand manager.

Z průzkumu vyšlo, že pouhé 1 % žen Česka a shodně 1 % žen na Slovensku o sobě dokáží říci, že jsou krásné. „Na průzkum pro Dove jakoby respondentky čekaly. Není běžné, že zaznamenáváme tolik odpovědí na dobrovolnou závěrečnou otázku, kam často psaly, že jsou rády, že se konečně někdo zajímá o jejich starosti se vzhledem. Je tedy zřejmé, že otázka sebevědomí ohledně vzhledu je pro ně palčivé téma,“ komentuje realizátorka průzkumu Magdalena Lásková, ze společnosti OMG Research.

Značka Dove v rámci letošní kampaně také spolupracuje s dermatoložkou a koučkou a jejich rady ohledně zvýšení sebevědomí žen komunikuje prostřednictvím BTL i ATL aktivit. Na youtube.com od května 2013 také přibyla videa Portréty skutečné krásy (v originále Real Beauty Sketches) a Strach z objektivu (v originále Camera Shy), které poukazují na současnou situaci nedostatečného vnímání vlastní krásy žen po celém světě. „Video Portréty skutečné krásy se stalo celosvětově nesledovanější online reklamou všech dob,“ komentuje letošní aktivity Dove Věra Jiroudková, Brand Building Junior Manager Mass Skin.

Videa pro Dove zpracovala londýnská a americká pobočka nadnárodní sítě agentur Ogilvy.

Nahoru

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Neustále hledáme způsoby, jak se spojit s těmi, kteří sdílí zájem o udržitelnou budoucnost.

KONTAKTY

Spojte se se společností Unilever a týmy specialistů nebo najděte kontakty z celého světa.

Kontaktujte nás