Co stojí za růstem našich evropských aktivit v oblasti péče o domácnost?29. listopadu 2024Trh péče o domácnost prochází v Evropě revolučními změnami, protože spotřebitelé žádají od produktů, které kupují, více. Přečtěte si, jak tohoto fenoménu využíváme pomocí odvážných nových inovací, které reagují na vyvíjející se návyky a potřeby spotřebitelů.
Globální bestseller stojící za příběhem úspěchu společnosti Knorr v hodnotě 5 miliard eur28. října 2024Knorr, druhá největší značka společnosti Unilever, dosáhla milníku 5 miliard eur. Podíváme se na to, jak bujóny, typický produkt této značky, pohánějí růst využitím chuťových trendů, přinášejí inovace pro místní trhy a oslovují nové publikum.
Směrování další éry v oblasti logistiky: přímá expedice zajišťující větší efektivitu11. září 2024Náš nový model „přímé expedice“ produktů, ve kterém je budeme z našich továren zasílat přímo našim maloobchodním zákazníkům, nám pomůže zlepšit efektivitu našich logistických operací. V tomto článku vysvětlíme, jaké výhody to přináší a kde to budeme zavádět.
Jak zkušenosti, které díky umělé inteligenci přesně splňují potřeby zákazníků, posilují naše kosmetické značky8. července 2024Rozšiřujeme nástroje řízené umělou inteligencí, abychom spotřebitelům pomohli při výběru produktů přesně podle jejich potřeb, podpořili rozdílnost a posílili prodej našich kosmetických značek. Zde je uvedeno jak…
Jak a proč zintenzivňujeme naše postoje v oblasti klimatu?8. července 2024Abychom pomohli dosáhnout našich ambiciózních cílů v oblasti klimatu, zintenzivňujeme naše postoje. Díky tomu budeme schopni prosadit změny na systémové úrovni, což nám pomůže poradit si s překážkami, které brání rychlejšímu snižování emisí. Co ale tato činnost obnáší a jak ji...
Mohl by být oxid uhličitý (CO2) vhodným materiálem pro výrobu čisticích prostředků?7. června 2024Prozkoumáváme nové technologie, které nám pomohou vyrábět dokonalejší a udržitelnější čisticí prostředky. Proto jsme navázali partnerství se společností Econic Technologies: start-upem, který je průkopníkem v procesu nahrazování fosilních surovin obnovitelným uhlíkem.
Proč jsme aktualizovali náš akční plán změny klimatu (Climate Transition Action Plan – CTAP)16. května 2024V našem aktualizovaném akčním plánu změny klimatu (CTAP) stanovujeme nové ambiciózní cíle společnosti Unilever v oblasti klimatu. Podívejte se na to, jak zaměřujeme naše úsilí na to, abychom mohli prohloubit náš dopad do roku 2030, a proč se věříme tomu, že okamžité přijetí...
Definování nové éry pro vedení v oblasti udržitelnosti19. dubna 2024Hein Schumacher, generální ředitel společnosti Unilever, se s námi podělí o své názory na naši budoucí agendu v oblasti dlouhodobé udržitelnosti.
Co ukázaly naše projekty regenerativního zemědělství?17. dubna 2024Pěstování surovin používaných v produktech naší společnosti vyžaduje přibližně 4 miliony hektarů půdy. Abychom zajistili, že budou naše suroviny pěstovány udržitelně, podporujeme používání metod regenerativního zemědělství u zemědělců, od kterých nakupujeme naše suroviny.
Značka Hellmann´s rozdala samoživitelům tunu bramborového salátu22. prosince 2023Do celkem 60 dobročinných organizací po celém Česku se ve čtvrtek 21. prosince rozjeli zástupci značky Hellmann´s, aby předali rodičům samoživitelům tisíce nachystaných porcí bramborového salátu.
Přes 100 000 produktů věnoval Unilever v rámci Giving Tuesday29. listopadu 2023Jako každý rok se opět Unilever připojil ke Giving Tuesday, celosvětovému dni štědrosti a dobrých skutků.
Rexona a MMA zápasníci edukují studenty projektem Sportem proti šikaně16. listopadu 2023Vzdělávací kampaň Rexony a Oktagonu úspěšně funguje už dva roky a školy mají stále příležitost se do projektu přihlásit a být tak jeho součástí. Spojení dvou velkých světů, které mají jedno společné - chuť bojovat. Rexona, která spadá pod společnost Unilever, chce v tomto...
Tiskové centrumPřečtěte si tiskové zprávy, stáhněte si soubory našich značek a najděte kontakty pro média