Domestos pošesté rozdal téměř milion korun na rekonstrukci toalet českých škol4. března 20204. 3. 2020 – Značka Domestos, která patří do portfolia společnosti Unilever, již pošesté předala šeky v rámci projektu Domestos pro školy. Hlavním posláním značky, které realizuje skrze tento projekt, je zlepšení stavu školních toalet v České republice a zlepšení hygienických...
Měníme náš přístup v marketingu vůči dětem25. února 202020/02/2020 Naše nové marketingové zásady byly navrženy proto, abychom mohli napomáhat rodičům při výběru těch správných produktů pro jejich ratolesti. Nyní se týkají především portfolia značky Algida, která již ukazuje směr, jímž se v budoucnosti budou vydávat i další naše...
Představujeme vám první 100% recyklovaný plastový zubní kartáček společnosti Unilever14. února 2020Nové zubní kartáčky Signal Ecolo Clean boří veškeré zajeté normy. Těla kartáčků jsou totiž vyrobena z plně recyklovaného plastu, jsou dále recyklovatelná a prodávají se v recyklovatelném papírovém balení bez přídavku plastu.
Měníme přístup k plastovým obalům směrem k cirkulární ekonomice15. května 2019Chceme přispět k vybudování cirkulární ekonomiky, v níž budeme nejen používat méně plastů, ale také zajistíme, aby šlo plasty používat opakovaně, recyklovat je či je kompostovat.
Zisk skrze poslání: osm let průkopnictví a získávání znalostí12. dubna 2019V návaznosti na zveřejnění pokroku v rámci Unilever plánu udržitelného rozvoje (Unilever Sustainable Living Plan) za rok 2018 chceme nyní sdílet několik dalších způsobů, jakými dosahujeme zvýšení našeho pozitivního dopadu.
Zelené a udržitelné prostory: Unilever slavnostně otevřel nové kanceláře!1. dubna 2019Společnost UNILEVER ČR, spol. s r. o., ve čtvrtek 28. března slavnostně otevřela nové kanceláře za přítomnosti Hanneke Faber, evropské prezidentky společnosti Unilever. Nové sídlo českého zastoupení společnosti se nachází v budově unikátního kancelářského komplexu — Palmovka...
Tiskové centrumPřečtěte si tiskové zprávy, stáhněte si soubory našich značek a najděte kontakty pro média