Přeskočit na Obsah

Jak zkušenosti, které díky umělé inteligenci přesně splňují potřeby zákazníků, posilují naše kosmetické značky

Publikováno:

Rozšiřujeme nástroje řízené umělou inteligencí, abychom spotřebitelům pomohli při výběru produktů přesně podle jejich potřeb, podpořili rozdílnost a posílili prodej našich kosmetických značek. Zde je uvedeno jak…

Záběry hlav tří žen, překryté zobrazením AI analýzy jejich účesu, znázorné v podobě fialové kresby.

Kosmetické značky společnosti Unilever využívají umělou inteligenci k vytváření poutavých spotřebitelských zážitků, které jsou maximálně přizpůsobené na míru – to pomáhá v růstu prostřednictvím rozvoje trhu, prvotřídního umístění a zvýšených prodejů.

Díky spolupráci mezi naší specializovanou interní divizí kosmetických technologií, odborníků společnosti Unilever v oblasti IT, záruk v oblasti AI, právní a datové etiky a týmů napříč naší obchodní skupinou Krása a duševní pohoda, jsme úspěšně uvedli na trh řadu digitálních diagnostických nástrojů založených na umělé inteligenci.

Co je naším cílem? Nabízet našim spotřebitelům hluboké a skvělé digitální zážitky v oblasti kosmetiky a poskytovat milovníkům krásy příjemný a interaktivní způsob, jak v online prostředí najít a zakoupit dokonalé produkty pro jejich potřeby.

„Chceme tuto kategorii narušit, podpořit rozdílnost a díky tomu dosáhnout zvýšení růstu. Špičková provozní dokonalost využívající k růstu našeho podnikání digitální řešení s umělou inteligencí je hlavním pilířem akčního plánu růstu společnosti Unilever,“ říká Zoe Eungblutová, Beauty & Wellbeing Digital Strategy Director.

„Technologie je hnacím motorem revoluce v oblasti digitální krásy a mění způsob toho, jak značky komunikují. Díky tomu, že poskytneme přelomové zážitky v oblasti kosmetiky, můžeme stát v čele našeho vědeckého odvětví, vytvářet poptávku a zajistit si prosazení na trhu neočekávaným způsobem,“ dodává Zoe.

Zde uvádíme tři z našich nových kosmetických nástrojů využívající umělou inteligenci

„Jsme nadšeni z možností, které může umělá inteligence poskytnout společnosti Unilever a našim spotřebitelům – a zavazujeme se vyvíjet a zavádět umělou inteligenci v souladu s našimi základními hodnotami, Kodexem firemních zásad a platných právních a regulačních požadavků,“ vysvětluje Fahim Salim, Global Technology Director, Beauty & Wellbeing.

„I když máme zavedeny interní procesy a ochranu sloužící ke zmírnění předvídatelných rizik spojených s AI, jsme si vědomi toho, že je zde prostor pro neustálé učení, a naším cílem je vyvíjet naše interní procesy a úsilí v souladu s tím, abychom našim spotřebitelům poskytovali jen ty nejlepší zážitky,“ dodává.

Zpět nahoru