Unilever věnoval v České a Slovenské republice pře 100 000 produktů v hodnotě několika miliónů korun.
Sprchové gely, tělové krémy Dove, zubní pasty Signal, aviváže Coccolino, prací prášky a dezinfekce Savo, deodoranty Rexona nebo Axe, potraviny a zmrzliny putovali do Potravinové banky ČR a SR a také Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové, který se zaměřuje na všechny ohrožené skupiny, ať už jsou to děti z dětských domovů, samoživitelé, senioři nebo uprchlíci z Ukrajiny.
„Giving Tuesday je den dobrých skutků. Charitativní akce nabývají každým rokem na stále větším významu, protože počet lidí, kteří potřebují pomoc, se zvětšuje. Jsem rád, že můžeme přispět k této vlně solidarity a udělat radost všem, kteří se nachází ve složité životní situaci. Osobně mi udělalo velkou radost, že se pro dobrou věc spojili i naši zaměstnanci a uspořádali materiální sbírku na pomoc Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové,“ říká Vojtěch Bukač, generální ředitel Unilever ČR a SR.
Eva Juščáková, zástupkyně ředitele NFVK k tomu dodává: „Velice děkujeme za dlouhodobou podporu společnosti Unilever, které si velice vážíme. Díky Vaší podpoře dlouhodobě můžeme podporovat dětské domovy a další organizace, kde se děti z dětských domovů vyskytují. V době pandemie tato pomoc byla velmi klíčová. V současné době se projekty NFVK rozrostly o projekt Dobrodějna, který začal jako podpora lidí, kteří sem utekli před válkou na Ukrajině. V současné době pomáháme nadále uprchlíků, ale i samoživitelům, handicapovaným a ohroženým skupinám – v současnosti máme v registru skoro 2000 lidí. Velmi si podpory společnosti Unilever vážíme a chceme poděkovat celé společnosti a jejím zaměstnancům. Moc Vám děkujeme za vše.“