Toggle Hledat

  1. Domů
  2. O nás
  3. Představení společnosti Unilever
  4. O společnosti Unilever

O společnosti Unilever

Každý den používají výrobky společnosti Unilever 2,5 miliardy lidí po celém světě, protože chtějí vypadat dobře, cítit se dobře a užívat si života. Díky tomu máme jedinečnou příležitost vytvářet zářivější budoucnost.

Logo společnosti Unilever u vchodu do závodu v Jiutepecu (Mexiko) vyrábějícího deodoranty

Děláme z udržitelnosti samozřejmost

Unilever je jedním z celosvětově největších dodavatelů výrobků pro osobní péči, péči o domácnost, potravin a nápojů. Naše produkty, které používá 2,5 miliardy spotřebitelů denně, prodáváme ve více než 190 zemích světa. V roce 2017 Unilever po celém světě zaměstnával 161 000 lidí a dosáhli jsme obratu 53,7 miliardy eur. Máme pozitivní dopad na více než polovinu (57 %) rozvojových a rozvíjejících se trhů. Vedle toho se můžeme pochlubit více než 400 značkami, mezi které patří Dove, Rexona, Domestos, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Magnum, Axe nebo Algida, jež jsou oblíbené po celkém světě.

Bez ohledu na to, o jakou značku jde a kde ji lze koupit, snažíme se zajistit, aby sehrála svoji úlohu při naplňování našeho obchodního cíle, a to dělat z udržitelnosti samozřejmost.

Udržitelný plán naší společnosti

Chceme, aby naše společnost rostla, ale jsme si vědomi toho, že růst na úkor lidí nebo životního prostředí je nepřijatelný a současně z obchodního hlediska neudržitelný. Udržitelný růst je pro naši obchodní činnost jediným přijatelným modelem.

Středobodem našeho obchodního modelu je Unilever plán udržitelného rozvoje. Stanonuje, jak naši obchodní činnost rozvíjíme a současně snižujeme její dopad na životní prostředí a zvyšujeme pozitivní sociální dopad.

Unilever plán udržitelného rozvoje si stanovil tři velké cíle, a to:

  • do roku 2020 pomoci více než jedné miliardě lidí zlepšit jejich zdraví a životní styl; 
  • do roku 2030 o polovinu zmírnit dopad na životní prostředí při výrobě a používání našich produktů; 
  • zkvalitnit životní podmínky milionů lidí do roku 2020 za současného růstu naší společnosti.

Spolupráce s ostatními při budování zářivější budoucnosti

Víme, že naše produkty musí být udržitelné v každé fázi svého životního cyklu, nejen v našich továrnách. To znamená, že musíme spolupracovat s ostatními - s našimi dodavateli, spotřebiteli, státními orgány, neziskovými organizacemi a jinými společnostmi - abychom mohli společně dosáhnout zásadních změn nutných k vyřešení největších problémů, se kterými se náš svět potýká.

Nahoru