Představení Unileveru

160 milionů spotřebitelů po celém světě se každý den rozhodne pro některý z výrobků společnosti Unilever.

Unilever people crowd

Životní partner

S více než 400 značkami ve čtrnácti kategoriích zahrnujících domácnost, osobní péči a potraviny se žádná jiná společnost nedotýká tolika lidských životů tolika různými způsoby. S širokým portfoliem našich značek patříme mezi lídry v různých oblastech našeho podnikání. Naše portfolio zahrnuje světově známé značky, jako jsou Lipton, Knorr nebo Dove, i dlouhodobě oblíbené lokální značky, jako je například zmrzlina Míša.

Naše produkty pomáhají získávat více ze života: od polévek, které zahřejí v zimních dnech, až po voňavá mýdla, která uvolní vaše tělo. Trvale posilujeme naše značky, aby vždy vnášely Vitalitu do života. Každoročně investujeme 1 miliardu eur do výzkumu a vývoje a vlastníme pět laboratoří po celém světě, které hledají nové způsoby a technologie vývoje našich produktů.

Nepřetržitý vývoj

Důležitou roli ve vývoji našich značek hraje spotřebitelský výzkum. Trvale vyvíjíme nové produkty a zároveň se znovu věnujeme značkám osvědčeným, abychom je neustále přibližovali současnému měnícímu se vkusu, životnímu stylu a očekáváním spotřebitelů. Silné kořeny na místních trzích jsou rovněž zárukou, že dokážeme zareagovat na přání spotřebitelů na lokální úrovni.

Odpovědné chování

Zlepšováním stravy a každodenního života pomáháme lidem dobře se cítit, dobře vypadat a dát jejich dětem ten nejlepší start do života. Věříme, že odpovědné chování v podnikání má pozitivní sociální dopad. Investujeme v místních ekonomických sférách a rozvíjíme schopnosti lidí jak uvnitř naší organizace, tak ve společenstvích kolem nás. V současnosti Unilever zaměstnává 174 000 lidí ve stovce zemí po celém světě a podporuje práci mnoha tisíců dodavatelů, zásobovatelů a distributorů.

Zdraví a osobní péče

  • Axe. Poprvé uveden ve Francii v roce 1983, naše přední značka pro muže. Dodává mužům ve více než 60 zemích sebevědomí, chtějí-li upoutat, okouzlit a získat.
  • Značka Signal se spojila s největší světovou dentální federací, FDI, která reprezentuje přes 750 tisíc zubařů po celém světě.
  • Lux, uveden na trh v roce 1924, se stal prvním masově obchodovaným mýdlem. V dnešní době dosahuje ročního celosvětového prodeje za více než 1 miliardu eur.
  • Domestos je nejlépe prodávanou značkou v 9 z 35 zemí, kde se prodává.

Potraviny

  • Knorr je naše největší značka přítomná ve více než 80 zemích světa, její produktová řada zahrnuje polévky, omáčky, bujóny, nudle a hotová jídla.
  • Díky úspěchu zmrzlin značky Algida – Magnum, Cornetto, Carte d’Or a Solero – jsme největším světovým výrobcem zmrzliny.
  • Nápoje vyráběné z čaje Lipton zahrnují mezinárodní řadu výrobků Lipton Ice Tea a Lipton Yellow Label, světově nejoblíbenější značku čaje.
  • Margarín Flora pro.active byl označen za nejvýraznější pokrok ve výživě s ohledem na cholesterol za posledních 40 let.
  • V polovině 90. let jsme eliminovali množství transmastných kyselin v našich margarínech na nutričně bezvýznamné množství.
Nahoru